Wednesday, December 23, 2009

Thanx untuk semua yang wish birthday aku.. Terharu, and fyi.. birthday aku hari ni lah. Bukan 25.. Lain kali nak menyamar jadi aku pun, sila study dulu biodata aku ek? Hehehe.

Special thanx untuk Mr Bf, buat surprise pulak tiba-tiba muncul kat bawah umah aku. Hehehe. Dan yeay, semalam sempena my birthday, tercapai jugak hasrat di hati neh nak makan kat William :D Thanx syg, I love you secara banyak..

Lagi sorang, si adik yang seng neh. semua tempat dia nak wish.. Hehehe. Kekanda pun sayang adinda. (Taknak kalah nak blink2 jugak tu. Hehehe) Terharu aku dapat hadiah charger. Hahahahaha. Siap ada special entry tu --> Cara untuk hapuskan rasa bersalah pada kakak

Oh, tak lupa jugak.. Kakak yang sangat aku sayang ni.. (Kakak aku ni ada kembar taw, twin dia pun aku sayang sgt ;p) Thanx yang, terharu taw saya baca ayat-ayat kamu. Ko pun taw aku sayangggggg ko sangat.. --> Selamat hari kelahiran Izza Cyg ;p

Dan untuk semua yang msg, yang wish kat FB, yang telefon dari UK (Hihi, babe, I love you darl!), yang nyanyi untuk aku... THANX SANGAT2.. AKU SAYANG KORANG SEMUAAAAA!!

p/s Untuk manusia loser yang dengki dengan aku, curik gambar aku, menyamar jadi aku, buat cerita bukan-bukan pasal aku, ko sila pergi mati boleh tak?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...