Tuesday, December 22, 2009

Nak cakap ke tidak.. Hmmm

Okay, dengar sini semua. Aku nak buat laporan ringkas tentang hidup aku kat sini. Huh. Tiba-tiba je rasa annoyed. Takpe, aku nak beri laporan dulu, later baru aku nak mengamuk.

Tak friendly langsung ek introduction di atas? Okay, mari kita mulakan lagi sekali.

Hye semua!! (sambil lambai tangan kat semua orang) Rindu aku tak? Sapa tak rindu pergi main jauh-jauh. Like I care. Huh. Erghhh.. apakah nak menaip je, mesti nak marah. Damn. Tak boleh la korang. Sorry la mood aku swing neh. Aku rasa nak lempang orang je! Grrr..

Semalam 1st day kerja okay. Takde ramai cina pun. Staff friendly (yang neh ko memang pandai). Tapi for your information, dekat rumah sewa aku tak dapat internet. Takpe. Goodluck aku ucapkan. Kau memang akan dilupakan, tapi kau takkan dimaafkan.

Ergh.. korang mesti tak paham kan. Masuk blog je, salam tak bagi apa tak bagi. Tiba-tiba berangin. Hehehe. Aku dah lama tak marah orang la. Kasi chance ek. Ololoooorr, janganlah duk cebik bibir, aku bukan marah kat korang..

Nanti bila aku dah berjaya mendapatkan access internet, aku update proper lagi ek. Ni aku kat cc. Ulang suara, kat cc. Bukan online kat rumah sewa tumpang wifi umah sebelah.

Btw, esok 23 Dec.. Dah nak genap 23 tahun umur aku ni. Aku harap dapat kehidupan yang yang lebih baik. Aku nak hidup yang happy dan bahagia. Aku nak jadi anak, kakak, kawan, dan jugak wife yang baik..Hehehe. Ya Allah, panjangkan lah umur aku dan juga mereka yang aku sayang.. Aminnnn.. Dan aku berdoa supaya dijauhkan daripada fitnah. Orang yang jahat ni memang ramai kat keliling aku. Tapi kau silap, aku jugak dikelilingi oleh orang-orang yang sayang kat aku. Eh, malaslah aku nak cakap banyak-banyak dengan loser mcm kau ni. Hidup aku yang biasa-biasa ni pun kau nak buat khianat. Ish.

Okaylah, wish you all a good day okay :) Hidup jangan berdengki dengan orang. Jangan buat khianat dengan orang. Barulah hidup tu berkat sikit.

Takecare!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...