Wednesday, December 16, 2009

Saya jumpa beliau..

Duduk Shah Alam 5 hari, sempat jugak aku berdating dengan mak buyung ni. Ahahaha. Mak buyung yang comel.. ;p

Nasib baik aku teringat nak YM dia, bagitaw aku kat Shah Alam.. So, boleh la pergi bergosip dah alang-alang dekat tu. Wah, kerja nak bergosip je kan. Hahaha. Janji kitorang takde cakap pasal orang lain kan yang kan..

Nasib baik la jugak CPM (Cik Puan Miera) ni sanggup datang jemput saya. Kerana saya adalah tidak mempunyai transport. Terpaksla menumpang orang. Haha. Buat cerita sedih pulak. Bluweks! Eh yang, thanx ek datang amik aku hari tu. Pastu belanja saya makan lagi. I malu la. Hihihi.

Ni first time jumpa.. Tapi dah nama dua-dua kepoh je, kejap je dah boleh ngam. Next time aku datang lagi, aku nak pergi rumah ko pulak taw. Nak rasa air tangan mak buyung. Kekeke. Weh, jaga diri tu.. Jaga baby tu sama okay.. ;D

Pada kesayangan saya yang lain, kita jumpa lain kali ye. Maklumlah daku yang hina ini tiada transport hari tu. Harapkan adik tiri, apa yang dia ada? Kereta sorong adalah minah tu. Hahaha. (Sory dik, sempat lagi akak nak mengutuk ko kann.. hihihi) Tak sabar nak dating dengan korang semua ;D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...