Saturday, October 10, 2009

mari cuba cuba

Cuba anda klik gambar di atas.
Apa jadi? Hihi

11 comments:

Bapak said...

o, bila klik pic besar sendirik. camne nak buat ek?

Gg said...

waaa...terkejut!!! =) best.best.

syazana zahidah said...

hahhaa!!apahal comel gila..i ingat ade ape2 akn jadi!aiyoo!!

Erina Asmawani said...

wow! nice~~seb baik tak kene hembus tepung tu..hee..cikgu ley wat tutorial ni ;)

sweethOneY said...

bapak - hehe.. nanti kalau ada masa, kita watkan tutorial dia :)

gg - hehee.. mmg nak kasik orang terkejut punnn ;p eh, iim dah jmp u kan pagi tadi? :)

syazana wahidah - kekeke.. u igt apa jadi? :P

ena - heee.. yunk, tu bukan tepung yunk.. tapi anak arnab yang baru 1 minggu :P nnt klo ada masa sikit, org buatkan tutorial ek..

ezaty said...

fuyowwww!
menakjubkan
hahah

JMR said...

wow...leh gitu lak ek..:-p

Nem0 o0h Nem0 said...

nape aku klik takde pepe ni?uwaaaaa...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

ape lg...tutorial laa...

Redbloodsnow said...

eeee aku nk taw camne nk wat tuhhh. ajarinnnnnnnnnnnnnnnnnnn..hehe

MiSZuE said...

hehee
terkejut aku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...