Saturday, September 5, 2009

Taste of Western

Dari beberapa hari lepas lagi, Adik duk cakap nak makan Chicken Chop.. So, aku sebagai kakak yang baik, cubalah untuk memenuhi permintaan Adik.. HihiPertama sekali, ayam aku tak rentung ok. Haha. Taw dah korang tu, pantang nampak macam cacat sikit, laju je tegur karang ;p

Kedua, ini bukan Chicken Chop kot. Aku pun tataw apatah nama dia, aku tukar-tukar sikit resepi dia. Kalau ikutkan, Chicken Chop kan kita kena slicekan daging ayam tu kan.. Tapi, aku malas ok. Jadi, buat je ayam seketul-seketul tu. Marinate. Lepas tu deep fried. Kentang tu pulak bakar. Lepas tu buatkan gravy dia. Bertambah-tambah Adik makan. Senang hati tengok semua orang makan bertambah termasuklah penulis ini! Haha..

Kalau nak resepi, boleh click label Chicken Chop bawah neh :)










8 comments:

pwincess AJA said...

weeeeewit!sedapppppppnye!!!
nak skittt k.izza cayam!
:DDD

Erina Asmawani said...

kakak..adik nak ciken chop (sambil wat mata bulat bercahaya2).wihihihi
adoi..tetibe lapar :(

13may said...

sekeping je gambar?

hehhe hehhe

:: p R i n c E s S _ N :: said...

agak2 da kawen t..makin bam2 laa mr iim kiterr...bini rajen masakk ohhh..

Shafie said...

kakak...sy nk chicken chp
(adik tgh tggu...huhu) =p

Redbloodsnow said...

ko mmg suke wat wastern food yang. terlior aku tgk. klo aku mkn pown..kompom bertambah²..hehe

MiSZuE said...

adoiyai..
nyesal masuk sini
dah berbunyi2 ni hahaha..


:P

sweethOneY said...

aja - hihi.. wewiiitt! aja mst lg tere buat :D

ena - hihi, tgu jap ye dikkkkkk

13 may - cukupla sekeping :P

ayein - hihi, tibe2 pas kawen aku dh mls nk masak.. haha

shaf - adik tgu jap ye.. kakak buatkan

zie - hihi. nnt aku buat utk ko ek yang?

zue - haha.. bulan2 puasa neh mmg ske tayang mknan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...