Sunday, September 6, 2009

Statement Apa Tu...!

Hari neh berbuka puasa berdua je dengan adik lelaki aku. Nama adik lelaki aku Arip.

Parents aku dengan Adik balik kampung dekat Grik kejap, kitorang malas nak ikut :D Tehehe

Tadi Arip ketuk pintu bilik aku, lepas tu dia cakap..

"Yong, kita nak berbuka kat mana karang?"

"Kat rumah lah.."

"Tapi mak takde, mak balik kampung.."

"Ha.. Taw.. Abis tu nape?"

"Kita nak makan apa?"

"Hoi, aku masak la kanggggg.."

Lepas tu dia keluarkan statement begini..

"Boleh makan ke awak masak?"

Kurang asam kan adik aku neh.. Begitu memandang rendah pada aku. Cis! Takpe, jap lagi aku nak tengok awak boleh makan ke tidak apa aku masak.. Jaga-jaga..!! Hahaha

Err, dah pukul 5.30!! Macam dah patut masuk dapur je neh..

(Undur diri pelan-pelan masuk ke dapur... Lalala)










5 comments:

Erina Asmawani said...

jaga2..chef izza dah masuk dapur..hehe..x patot arip wat statement gitu..dia xtau kakak dia de bakat terpendam jadik chef..kan izza kan? ;)

Mr K said...

Kesian adik kau.
Makan muntah darah..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

hohoho...rajen ahh ko..klo aku da g kdai daa klo 2org...hihihihi

Shafie said...

berani ye arip ckp cmtu :p

(masih menanti chicken chop kakak td..haha)

Redbloodsnow said...

hahahhahaha..tuh baru dinamakan soklan bonus..kahkahkahkah.saje jek kot die nk nyakat ko yang :d

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...