Monday, September 7, 2009

Nasi Goreng Sardin

Kronologi dari entry di bawah
Meh tengok apa yang kononnya chef neh masak.. :DBerdasarkan gambarajah di atas, mari teka apakah yang saya masak??



Okay, okay!
Tak payah main teka-teka!
Itu adalah nasi goreng in the making.. Lagipun tengok tajuk pun sudah sangat jelas kan.. Duh! ;p
Tadaaaa!! Nasi goreng sardin :D
Tolong abaikan telur dadar yang sedikit hangus tu.. Tolong eh.. Hihi

p/s Kena fikir nak masak apa untuk sahur plak T_T
I miss my mommy!!







9 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

rajen yong masak ohhh..

ezaty said...

elehh,akceli ta miss mommy sgt tueh
cume tanak kene masak ntok adik2 je tuehh
ahhahahah =P

bspotgurl said...

pandainya memasakkk

bOnda said...

wah, macam menariks je..pestaim nih dengar nasi gOreng sardin!
yea..marilah kita sama-sama mempelbagaikan menu dari sardin ni.. =) bOnda baru plan nak wat sardin asam pedas..menu hari ni =)

joegrimjow said...

ia xnampak mengiurkan

Shafie said...

hangus? xpasan pon..haha..

kalau tul2 ade kakak ni sng je sy nk berbuka n sahur kn.. :D

sweethOneY said...

ayein - kena masak owh

zaty - haha.. pitnah belaka!

bspotgurl - hee.. mna de.. tgk resepi.. ahhaha.. kantoi

bonda - ada bonda, dlu slalu g kedai mintak nasi goreng sardin :) sardin neh all time favvy kannn

joe - memang tujuan dia bukan untuk mengiurkan

shaf - hehe.. pe kaitan?

Redbloodsnow said...

aku kan yang. tang masak nasik goreng neh kan...mmg lemau btol. nape ntah..hahaha.

MiSZuE said...

walahweh..makin menjadik skill memasak pompuan ni...

nak!

bile nk masak tok ai ni darling

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...