Wednesday, September 2, 2009

Sahur

Perbualan sebelum tidur.

En Sayang : awak, saya teringin nak makan maggi kari lah. Tolong kejut bangun sahur esok pagi boleh tak?

Cik Sayang (sayalah tu!) : Boleh.. Boleh. Nanti saya kejut, awak bangun ye?

Keesokan paginya, jam 5 pagi..

Kring! Kring!!

(Telefon diangkat selepas 2 kali membuat panggilan)

Cik Sayang : Awak.. Dah pukul 5 pagi. Bangun ye..

En Sayang : Aaa.. Okay, okay.


Cik Sayang : Bangun taw! Jangan sambung tidur balik pulak!


En Sayang : Ye.. Bangun lah neh.


Cik Sayang : Awak sedar ke tak neh?
(Nasib baik je tak suruh baca sifir 2, taktik kegemaran untuk tengok dia sedar ke tak.. Haha)

En Sayang : Sedar.. Nak bangun lah neh..


Cik Sayang : Okay.. Okay, bangun ye. Saya dah nak pergi makan neh. Bye!


Alih-alih, petang tadi.. Aku tanya lah, bangun ke tak.. Korang pun mesti dah agak jawapannya kan.. Haha.. Tak bangun pun! Haiya! Tu yang payah kejut by phone tu.. Nanti kalau dah kawen, susah sangat bangun, aku simbah ice je.. Ngahahaha ;D









10 comments:

joegrimjow said...

ini sweet ok

Erina Asmawani said...

pagi tadi kan ujan yunk..syok je tdo balik..hehe..segeng la ena ngan encik syg izza tu (ehem..ehem ;p)..
amir duk kejut2 ena..dah bangun, last2 tertdo blik..huu

bspotgurl said...

Fuyyoo, ganaz gak awak ni, nak simbah ngan ice..jangan simbah ngan asid dah ler awak..kang tak pasal-pasal ke JAIL awak ;)

nanonano said...

cik syg,
siapakah gerangan incik syg tuhh??
tringin syg disini nak tao,
:p

mrs.miera said...

oit....
ye ke kamu mau simbah same ice?
ntah2 kamu pon join die tdo semula...
hahahaha

Redbloodsnow said...

hahahha..meh aku tlg ko simbah ice kat die yang :D

Nem0 o0h Nem0 said...

nak kejut lelaki bgn mmg payah la.. dorg lagi suka tido dr bersahurkn? =p

:: p R i n c E s S _ N :: said...

uhuu..aku pg2..feze y kejut sahur...huhuhuhuu

Shafie said...

ahhaha..
mmg da agak :p

sweethOneY said...

joe - hehe. yeke.. beliau malu

ena - tu la yang.. tp kt umah neh, selagi tak bgn, selagi tu ayah dok ketuk2 pintu.. hihi.. mcm nk runtuh pintu kena ketuk.. hahaha

bspotgirl - kekeke.. ckp je yang.. mna leh ganas2 sgt :P

nano - rahsia ai.. lalalalalui~

mrs miera - ckp berdasarkan pengalaman ke neh? kekekeke

zie - hihi, amoiiiihh.. nk tumpang sekaki ek :P

nemo - aah.. tu la dia.. tdur lg best. hihi

ayein - aku tlg kejut dia sahur je.. klo hari biasa dia lagi tukang kejut aku hari2.. haha

shaf - :P pandai

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...