Wednesday, September 2, 2009

Mission Accomplished!

Hye! Satu hari tak bukak blog.. (Tipu! Pagi tadi ada bukak kejap.. Tehehe ;p)

Penat.

Tapi puas hati :DTeka teki : Berdasarkan gambarajah di atas, apakah agaknya aktiviti penulis pada hari ini?

Ya, betul!! 10 markah untuk awak! Ya, awaklah!! Yang duk mengadap laptop tuh, dekatnya muka awak dengan skrin.. Hihi ;pMission Accomplished! ;D

Next mission : Pergi hantar baju dekat makcik tailor. Nasib baik beliau baik hati, sudah reserve tempahan untuk family kitorang :)
Muka happy. Identiti dirahsiakan. Syttt!










12 comments:

Nem0 o0h Nem0 said...

nape gmbr last tutup mata? pakai lens baru ker?

semua tu awak punya ker? yg kaler ijo tu cantik la..

joegrimjow said...

saaaapppaaaa tuuu?lalala~

bspotgurl said...

Banyaknye kain!!! Semuanya nak dibuat baju raya ke nih?

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wehh..btl2 ko..smpat ke wehh..?? bgs btl mkcik tailor tuh....

aku ni..layan ready-made je r..

Yot | is | Yati said...

manyak nyer baju ko. eleh. tutup mata sebab ilang konfiden tak pakai lens. kan? kan? hhahaha...larik.

Dakjaat™ said...

:) hi bdk bucuk

Faizah_Haris said...

waaaa manyakknyer baju rayaaa......nak satooooooooo.....hehehehe

nanonano said...

oit,,
baju org dah nk siap, die baru nk nyopim bagai??
bia betoi mu?
seb bek macik tu terima lg tempahan..
hishh..

Redbloodsnow said...

hahahaha...mcm ler org x taw itu cik IZZATUL..hikksss :P

wahhh mmg bek ati sungguh makcik tailor tuh nk amik kain time last minit ginie. kat cnie..haramsss dorg nk timer lagi


:(

lily lotus said...

manyaknya baju raya! meriah ekk kaler tahun ni..cantik2 semua ;)

Shafie said...

tgk gmbr mmg tau da sgt heppi..haha..

sweethOneY said...

nemo - hihi, tak dpt lg lens baru.. udah order tp lum spi lg :)

joe - entah.. sapa tahhh (bersiul)

bspotgirl - ihi, bukan sme baju kita arrr..

ayein - yg ready made ada gak beli.. hehe.. gilo, beli mcm aku neh ske sgt pakai baju kurung

yot - kakakakaka.. sadap yu! mna de.. ade je pic nmpk mata dekat2 tu.. hihi

dakjaat - hi budak wangi :)

kak faizah - leh leh kak.. pilih ar.. sy jual murah2 je.. haha

nano - hihi, tu la yang.. macik tu dh reserve utk amik tempahan kitorang satu family.. tp biasala, menjawabla malam raya br siap..

zie - aa yang~ rugi dia klo tak amik.. hihi.. lg 2 mgu je neh, cian la kt dia t.. huhu

kak lily - hihi, sakan beraya cam dia puasa penuh je kan :P

shaf - kekee.. taw xpe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...