Thursday, September 10, 2009

Kepenatan.

Petang tadi dari pukul 5 sampai pukul 7, saya tidur t_t

Bagus. Bagus. Dalam usaha nak mengurangkan berat badan neh, bawak-bawaklah tidur petang. Pasti usaha anda berjaya. t_t

Kepenatanlah hari ini. Bangun pagi agak awal dari biasa. Sebab Cik datang rumah. Membawa bersama dua orang anak gadis beliau yang sungguh lasak t_t. Aku yang suruh Cik bawak pun. Hihi. Sebab dah lama tak jumpa mereka berdua. Gadis yang berumur 4 tahun dan juga 2 tahun.
Hai kepada pembaca kakak. Nama saya Afifah. Panggil saja Pipah. ;D Ngee!

Gambar adiknya tak sempat nak tangkap. Duk berkejar ke sana sini, jenuh betul. Dua beradik neh tak reti duduk diam. Masa mereka sampai, aku sedang mandi. Diorang ketuk pintu bilik air, "Kakak.. Kakak.. Nak mandi sama" t_t Memang mandi sama lah lepas tu. Jenuh pulak nak pujuk keluar dari bilik air. Hihi.

Satu taktik yang aku guna supaya Pipah senyap tadi. Ajak beliau menonton cerita di Youtube. Tahukah aku pasang cerita apa? Histeria!! Haha. Kesian. Tutup-tutup mata guna bantal, lepas tu cakap.. "Nak tengokkkk Sin Channnnnnn"

;p

Apa-apa pun, masa yang dihabiskan bersama mereka adalah seronok :)










8 comments:

ezaty said...

wah!mandi sesame
neyh yg nk jelesh neyh!
HAHAHA =P

Mr K said...

Nak mandi sama.

:: p R i n c E s S _ N :: said...

hohoh....windu kt cenonet jantan aku 2 org tuh..bln pose x jejak uma plak...

nanonano said...

kol 5-7???
bgn2 berbuke je la eyh??
ewahhhh sgt syiokk arr...

eyhh, tp makhruh la yang tido lepas asar..
:D

lily lotus said...

haha..sekali dia request sin chan daaa!

Shafie said...

hai pipah..hihi..

kalau sy pon pilih shin chan..lol..ekeke =pp

MiSZuE said...

bile kite nk mandi buih yang ngaahahhaa

Redbloodsnow said...

comeynyer die menyusu. haaa yang, t aku nk mandi buih ngan ko gak ah..miahahaha


:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...