Tuesday, August 4, 2009

waterfront again

walaupun sampai rumah dekat nak maghrib
badan dah sengal-sengal.. penat semua ada
tapi tetap gigih keluar malam tu
bukan lah saja cari alasan nak huha-huha taw~
tapi keluar kali neh zie tak ikut
dia dah tak larat sangat tu.. ciannnnnn dia ):

so keluar bertiga je..
mula-mula pergi rumah cousin fea..
fea nak melawat cousin dia saket
lepas tu minie boleh keluar pergi lepak kat beranda rumah tu
dah tinggal aku macam beruksss sekor-sekor kat situ..
ciss! aku senyappppppppp jek..
habis tu, aku neh mana lah reti nak berborak ngan orang baru kenal + orang tua
nak pergi perjumpaan family macam neh, kena bawak mak sekali.. baru best ;p
ahahaha

lepas pergi rumah cousin fea neh,
kitorang pergi rumah auntie dia pulak kat matang
kat sini pun sama, aku rasa kan.. budak-budak saja memang tak leh lah pergi melawat rumah sedara neh unless betul-betul punya rapat..
dah macam apa je aku tengok..

takpelah.
lupakan cerita lawat-melawat neh ;D

kitorang nak pergi waterfront lepas neh
nak tengok perahu berhias
sebelum tu, singgah rumah dulu.. amik cik redbloodsnow kita dulu ;p
nak tengok bunga api pun tak sempat.. dapat tengok dari dalam kereta je..
haha, jadi lahhhhh kannnn!
tiba-tiba aku dah malas nak menulis
tengok gambar aje lah ye
waterfront
tataw kenapa nak buat muka garang tah pape neh
belakang tu bangunan DUN sarawak..
cantikkkkcantik kan??

eh, tadi kata nak tengok perahu berhias kan..
jap-jap carik mana aku letak gambar perahu berhias neh..

jap taw!!

alor~ jumpa yang ni je..
hehe.. jadilah kannnnn ;D
haip! bukan yang depan pakai baju hitam tu lah
itu FEA lahh!! hahahaha
perahu berhias yang belakang tu, yang lip lap lip lap tu

;p










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...