Sunday, August 30, 2009

New Softlens

Lens cekelat aku dah expired T_T
Nak beli yang baru, macam tak berbaloi.. Sebab aku kan sekarang neh duk rumah je. Lens tu bukan pakai pun. Alih-alih kang, cukup 3 bulan kena buang.. Kan ke membazir namanya..

Lastly, aku buat keputusan nak beli lens biasa aje. Yang jernih.. Yang takde color. Sepasang RM20, pakai selama sebulan. Terlampau jernih lens neh sampai aku rasa ada kemungkinan kalau jatuh neh, menggagau nak cari balik. Haha.
Sumpah kekok pakai dia. Terasa muka lain macam je. Tu lah dia, dah hidup dengan lens cekelat selama lebih kurang 2 tahun. Haha. Sekali bila mata takde color, rasa macam lack of confident je.. Haha. Poyo jek ;p Tapi tak tipu aaa.. Memang betul rasa tak yakin je.Muka pakai normal lens. Aku je kot rasa lain macam. Orang lain tengok maybe biasa je. Tehehe. Itu mengada nama dia ;p









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...