Thursday, August 27, 2009

K.Kangsar - Shah Alam

Hari hujan. Saya mengantuk. Zzzzz

Haha, teruk betul. Ada ke buat intro macam tu kan.. mematahkan semangat pembaca je ;p tehehe

Hari ini telah menyelesaikan kesemua perkara yang disenaraikan di dalam reminder. Yeay! Tapi..

Ada satu perkara yang tertinggal.Merasa korang tengok muka aku zaman sekolah. Form 3!

Renew lesen! Ngehehe. Benda penting pulak tu. Dan aku telah menyandang gelaran penjenayah jalan raya. Berkuat kuasa serta merta. Haha. Pejabat pos ramai sangat orang lah tadi!

Sekarang tengah packing barang. Tengah lipat-lipat baju. Hehe. Nak pergi mana sibuk sangat packing-packing neh??
Sayang, see u there. ;p Tehehee











10 comments:

Erina Asmawani said...

weee..sayang tu duduk shah alam eh izza? ni mesti turun kat bus stand seksyen 17 kan? ehem..jgn segan2 tau ;p

nanonano said...

uit?
kuat nor bjalan budak ni sorg..
de interview kat sane ke yang??
gud luck arr..

err na lesen mati 5bulan rilek je..
huhu
seb bek ms excident hr tu,
abg ade same,
so g bt report atas name die la..
klu atas name na,
mati la kene saman xcident lg,
saman lesen mati lg,
hihi :p

mrs.miera said...

aaaaaaaaaaa... nk trn shah alam ke?
meh ah jmpa aku weh..
hihihhii...
sanggop ponteng class kalo ko nk jmpa aku..
hahahaha

ezaty said...

ok sayang!
i see u there!
HAHAHAHA

MiSZuE said...

okeh see u hahaha
elok2 ko yang tau...

jage diri time nek bas ..hoho
muahhhhhhhhhssssssssss

:: p R i n c E s S _ N :: said...

t8 cre bebs...gud luck intrvw..aku pon intrvw sbtu ni..

lily lotus said...

selamat bertemu yer...

sweethOneY said...

ena - heee.. takdelah.. :P tak sempt nak g lah hari tu ena.. kekangan masa..

nano - aah yang~ de interview hr tuh.. klo tak, koser ah aku nak g sana sni.. memenatkan badan je.. haha

err.. tak bani lah nak bawak keta lesen mati neh.. tkt jd apa2 je :P

mrs miera - heee.. tak sempat la yang nak jumpa hari tu.. komen pun baru dok baca neh T_T

lain kali aku p shah alam lagi, aku roger ko ek.. nak gak jmp ko!

zaty - OKAY! Sayang, u jangan lambattttt taw!

zue - hee.. see u!!

ayein - thanx beb.. interview pe tuh?

kak lily - hee.. time kaseh kak

Shafie said...

oo..so 'syg' kt ne skg? ops..haha..
kiut giler gmbr form 3..ekekeke

Redbloodsnow said...

innoncent jek muke ko time mude² yang oii.


:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...