Friday, July 3, 2009

saya nak pergi berkhemah!

woooo wooo..
aku rindu sama ini blog..
hari neh hari jumaat..
hari yang memang ditunggu sejak isnin lagi ;p
hihihi
dasarrrr nak cuti aje kan..

tapi,
hujung minggu ini tidak bermaksud boleh bersenang-lenang berehat ):
kerana aku harus menyertai kem unit beruniform sekolah la pulak
bukan sebagai peserta k.. ;p

ok.. ok!
cerita je lah terus terang kan
duk beli sana, belit sini
hihi, tabiatttt ;p

3, 4 dan 5 Julai 2009
akan diadakan perkhemahan unit beruniform
sek men keb dot dot dot (rahsia ;p)

di mana?
gelanggang petanque sekolah aje
kui kui kui ;p

nasib baik aku tak kena tidur sekolah
tapi kena ada jugak kat sekolah la bila ada program tuh
jap g pukul 3 neh nak kena ada kat sekolah dah

okeylah, sekian info terkini tentang diri cik izza ;p
nak kena bersiap pergi sekolah neh

tata all.

ha.. reminder,
sementara aku nak kena bz pergi sana sini neh
sapa-sapa jangan berdengki kat tanaman aku kat FB tu ye
pantang tinggal sikit
habis korang curik tanaman aku ek
pastu siap letak rumput lah, kumbang lah..
ha.. kerja sapa?
kalau tak kerja zaty, kerja shaf..
kalau tak dorang berdua neh, kerja dakjaat ;p
ahaha.. eh, ade ke dakjaat buat gtu eh?
(orang baru belajar main barn buddy.. haha)

ha.. sudah.
tata semua.











8 comments:

chik star said...

weyh best
ske2.
mu jgn lupe bwak pad
kang ade anok murid yg "ter" kang mne nk gagau.

hihi
:)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

hoho...slamat bcamping cikgu...

Lily.Lulu said...

wah .. g camping
enjoyyyyyyy !!
:)

Zack ~ 'A said...

selamat bercamping cikgu izza..
:D~~

Redbloodsnow said...

best ek berkehmah. dulu time aku skola. sekali aje aku ikut unit beruniform gi camping kat sekolah org len. tuh aku nk join sbb sekolah tuh famos kat kch..haha.


:P

jejakalkindi said...

pi camping..wow best tu..lama bro x bercamping...anyway, take care..

Shafie said...

kem dari rumah je la gitu ek :P

hoho..time tu la tanaman senang nk kna serang kn..ekeke

lainkali tamo letak ckit2.
letak byk2 terus..ngeee
pastu izza spray r :pp

ezaty said...

ahhaha
nede!
zati tlong kutipkan larhh
kunnkk dibiar lame berulat
ta k rugi
hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...