Sunday, July 5, 2009

camping - day 1

wuhuu.. aku masih kepenatan :|
kejung tangan edit gambar-gambar neh
semua orang dah taw kan..
merujuk kepada entry di bawah,
saya telah menyertai perkhemahan tahunan unit beruniform sekolah..
sebagai guru pembimbing.. phewitttt ;p

okey, macam biasa..
pictures can tell a thousand words kan..
mari-mari kita lihat gambar..
antara guru-guru yang terlibat
takpe ke aku letak gambar diorang neh?
kira halal la ek?

kak midah ; kak aini ; kak ida ; kak fad ; kak maya

semua sudah berpunya yer wahai pembaca..peserta-peserta perkhemahan
seramai 60 orang..
pengetua sedang memberikan pesanan kepada para peserta

eh, cop!!
korang taw kan camping neh dibuat kat kawasan sekolah saja
tak keluar pun, but still enjoy (:ini encik zaki..
selaku kem komanden..lagi guru-guru yang terlibat..

cikgu azmi ; meor ; kak haida ; cikgu mizi ; kak ilya ; usoppembahagian kumpulan sedang dijalankan..
ada 6 unit beruniform yang join perkhemahan neh
setiap unit akan hantar 10 orang wakil..
masa neh ustaz kamel tengah mix kan mereka..
supaya takdelah kumpulan tu ikut geng unit masing-masing aje
dah start pasang khemah..
tapak perkhemahan ialah di gelanggang petanque..

gelagat di tapak perkhemahan..
ahaha.. tiba-tiba tersesat ada gambar teacher ;p
takpe, saya kan guru kesayangan.. ;p
bluwekkk!
the boys..
(gambar terpaksa dicencoredkan)
masa pergi kat tapak perkhemahan peserta lelaki
masing-masing dah bertowel aje
naik segan aku dibuatnya
tapi dah namanya kerja aku jadi photographer sepanjang program
buat tataw aje lah
haha
mintak mahap ye murid-murid
teacher uploadkan gambar neh
usop dengan meor duk uruskan buluh untuk aktiviti peserta
SMKRMM..
aku taknak bagitau nama penuh sekolah neh apa ;p
5 orang budak neh antara urusetia pelajar yang terlibat
rajin-rajin woh diorang nehsesi fotografi bersama pengetua di atas bukit ;p
told ya..
saya kan guru kesayangan ;p
hahaha
mereka suka sangat nak ajak saya bergambar (:
oh, im gonna miss them..

ok, dari tapak perkhemahan kita ke khemah memasak pulakorang penting neh
ustaz marzuki dan pakcik lemancikgu hartini dan zara
masak sayur kobis..serius budak-budak neh memang rajin
seronok tengok diorang menolong tanpa merungut (:ha.. kalau yang baju biru tu,
memang dah taw sangat rajin
tak payah diceritakan lagi ;p
team membancuh air
dah cakap budak baju biru tu memang rajin
masak pun dia tolong, buat air pun dia tolong
;p

time neh dah pukul 7.30 petang..
aku tak tidur sekolah jumaat malam tu
so, pergi balik menyiapkan diri..
sebab malam kena datang sekolah balik (:

ok, esok sambung cerita ye anak-anak..
gdnite. tata.










8 comments:

Bapak said...

ala Bapak tahu smk rmm tue smk raja muda musa..betul tak?heheh...

bila aktiviti ini nak masuk website sekolah?

Shafie said...

woah.rajin tul cikgu baju biru..
nk berkenalan bleh? haha :pp

seronok la mrk camping2..heee

kalau bleh nk lebih picca cikgu tu lg..haha

nanonano said...

aku nmpak sume student,
mane cekgu izza nye?
lalalalalala~


:p

lily lotus said...

enjoy nampak semua

~dARlee zURiS~ said...

ye..budak baju biru tu mmg rajin
rajin mengacau
btol kan?
;P

MiSZuE said...

bestnye lame x g camping :)

Nem0 o0h Nem0 said...

nape cencoredkan gambar dak2 lelaki tu.. =p

:: p R i n c E s S _ N :: said...

ok...cikgu izza ade dmana2 ok..photographer ke model beb..hihihii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...