Sunday, May 24, 2009

kuala kangsar~

memandangkan semalam dah alang-alang keluar
aku ngan nyna saja nak pusing area sini
nak bergambar la kononnya ;p
hee..ini kat area istana kenangan
err.. korang taw tak apa tu istana kenangan kuala kangsar?
istana tu dibina tanpa menggunakan paku.. walaupun sebatang
kagum tak? ;p
setengah orang panggil istana kenangan
setengah orang panggil istana kuning
dah jadi muzium dah rasanya sekarang nehaa.. yang kaler kuning kat belakang tu lah istana kenangan tu

lepas tu, tengok jam dah pukul 7.15
cepat-cepat ajak nyna balik
takot la plak
istana ni dah la istana lama
ditambah plak ada pokok besar tepi tu
hee, buat aku seram je ;p
kawasan tu pulak memang sunyi je..ini satu lagi landmark kuala kangsar
jam besar ;p

okey, tu aje
tata


6 comments:

-eLyNhere- said...

wahh.. baninye gi area situh time2 senje eh..
jgn wat salu tauuu!! hehe..

SwEeTFoResT said...

lom b'kesempatan lg jalan kat kuala kangsar..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

aku nmpk "sesuatu" kt pic ko..hahhaha..msti ko cuak...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

CIKGU!!!!!! ehh..TEACHER..!!!

lily lotus said...

erkk! berani sungguh u dear...hehe

MiSZuE said...

cayam..nanti nk g sini vole?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...