Monday, May 25, 2009

Yes! You can call me..

TEACHER IZZA!!!

;p

ahaha..
uit uit uit!!
jangan gelak duluuuuuuu

dapat keja sementara neh ;D
jadi cikgu ganti..
ajar sekolah menengah
dari dok mengangkang kat umah, baik aku accept keja neh ;p
takot.. seram..
buatnya aku dapat anak murid cam zaty neh
matikkk gwe!

haha

meh meh la cikgu-cikgu..
bagi tunjuk ajar pada saya neh..
takot neh nak masuk 1st class esok :-s
seram sejukkkkkkk je rasa..
haha

hye!
saya adalah cikgu bermula daripada hari esok
haha

p/s agak-agak anak murid takot tak if aku
buat muka seperti gambarajah di atas?








20 comments:

SwEeTFoResT said...

hehehe..first skali nak ucap kn taniah..jadi cekgu..hehehe..sweet..jadi cekgu sekolah rendah ke???kalu aja darjah 1 xyah la wat muke camtu..lari sume budak2 tue..hehehehe

nanonano said...

hohohoo..
aku penah ngajar budak2 pra jekk :p
nebes lain,
budak2 bsr ko dpt
kompom byk kene ngorat nehh..
:p

Mun said...

jgan wat muka panik sudah..t kena buli...huhuhu...

Shafie said...

goodluck cikgu izza...
cm heliza lak :p

perfect..cantik..lemah lembut..
hihihi :D

Ceera said...

ko ngajar apa?

PinQib said...

nakot2.,
heh,.kejam sangt muke cmtuh

-eLyNhere- said...

hee.. beshnyer.. mesti dak2 laki sume cute2 kan..? kate skolah menengahhh..
sile besedie kene ngurat..! ahaks!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

teacher...o..teacher....

perghh.....tah2 ank murid ko gelak ko wat muke gtu...

bdak2 skg mane takot gn org...

wat muke garang lg...!!

Bujang Susah said...

Klau abg jadi murid dah tentu abg x pandai belajar.. sbb tiap2 hari pegi sekolah, just nak tengok cikgu je.. tiap2 hari p sekolah berangan nak kawin dgn cikgu izza yg cute jer.. huhuhu.... tp garang la muke kat atas tu.. takut abg...

sweethOneY said...

sweetforest
ngee!
ajar sekolah menengah.. mmg harus wat muka gtu kot ;p

nano
yang penting skrg aku takott!!
mu ajar dak2 pra lain weh ngan dak2 skolah menengah ni.. errr

mun
okey2.. time kaseh cikgu mun!

shafie
ahaha
ade2 je shaf ni
dush2 ;p

ceera
ajar BI ngan komputer.. tatott

pinqib
ahaha
okey2, kte lembutkan sikit muke kte camtu ;p

elyn
haha
takotttttttt
serammmmmm
kena ngorat dek cikgu ke dek anak murid? hahaha

MiSZuE said...

gugugu
tamat pagi cikgu izza...
hahaha!
klu anak murid cm zaty gile la ko jadiye sok muahahaha

cikgu...kilat dulu panggil aku cikgu hahaha..
cikguuuuuuuuuuuu!!!tomeiii
pasni ghamai ngorat ko..wakakaka..cover cun jelahh wakakaka

terpanjang lak...

MiSZuE said...

mentang2 nk jadik cikgu..gambarajah dikatenye

miahahahaha~~~

atty's said...

izza.kty doakan gudluck tau..selamat jadik cikgu..

mc'eja said...

wah..jd cikgu kah..bagus2...pasni klu aku ade pape pertanyaan, ko la kaunter yg patut aku cr kan..hehe

joegrimjow said...

konpem lariii

ezaty said...

ahha..
gilerrr!kutokk org di cini!
tape2..

pwincess AJA said...

waaah
congras k.izza cayam!

assalamualaikum cekgu
;DDD

k.izza,mesti semua murid2 tenganga kalo k.izza wat muke cm lam 'gambarajah' itu
hiksssss

k.izza,selisih malaikat 44 jgn dpt murid cam zati
wakakakaka
=PPP

Nem0 o0h Nem0 said...

kalo ajar Bi mesti senang jek bg kamu kn? nti jumpa student yg ncem kim salam yek? =p

Redbloodsnow said...

waaaa...adik aku dh jadi cikguuuuuu seyyy. mowning cikgu,....hehehe. klo ko jumpe ngan anak murid mcm si zaty tuh, ko babap jek ngan rotan...hahaha


:D

Yot | is | Yati said...

ticer! ticer! gudluck ticer!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...