Friday, April 24, 2009

semalam pergi makan kuetiau bandung kat satu kedai ni
nasib baik semalam memang tak berapa ada selera nak makan pun
makan dua tiga empat sudu je
tiba-tiba ternampak bendasing di dalam itu mangkuk!
huwaa.. semut bersayap!
sabar je laaaaaaaaaa
aku pun panggil la waiter tu cakap
dia tanya nak replace ke,
aku cakap tak payah lah, takde selera nak makan pun..
lepas tu dia cakap suruh aku bagitaw cashier tu nanti

so, masa bayar tu..
aku cakap la sepatah dua kata kat cashier tu
and obviously lah i dont have to pay for the kuetiau
melampau la tu kalau aku kena bayar jugak kan!
and nasib baik that guy say sorry

p/s oh, nampak sangat penceritaan aku yang bosan ni kan
hmpph...
sigh! apsal banyak sangat fikir ni.. haha
study.. study
exam.. exam ):













12 comments:

pwincess AJA said...

uish.kasi spoiled mood nk mkn tol la kalo kena cmneh
tp nseb dorang xsuwoh akak bayo kan
kalo x,memang nak kena sembur pree2 je
ekekeke


study2.gd luck exam kak!
pas exam jom ngedate
;)))

~dARlee zURiS~ said...

kalu aku..meroyang dah kat situ
kalu aku lah kan... ;P

haa..study lah
bukan hapdet blog
hahaa..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

aduhh..ilang ilmu mkn semut..ngeh2...

atty's said...

nasib okeh itu kedai makan.no charges..

Shafie said...

alamak..
ade benda terbang plak dlm tu ek..

uik..
np xde selera kot kakak?
pk exm ka? :)

LaMpS said...

apet tu..cam nyamuk jer

Nem0 o0h Nem0 said...

uwaaaaa geli!!
nape xde selera ni babe??

Lily.Lulu said...

kuew teow bandung ???
sedapnyaaaa

rindu pulak nak makan mee bandung

Al-Kaput said...

awak bertuah..
sy pernah hampir tergigit lipas dlm syur cmpur..
marah giler..
seminggu mkn xlalu..
sampai skrg xpergi sana..

Giler Graphic said...

harus buat saman ke kedai makan tu..huhu..geli nyer. nasib baik tak yah bayar kan. hehe

MiSZuE said...

arghhh..dulu aku makan mee sizling kat seremban,,

ade lipasssss

wekkkkkkkkkkkkkkk...bertahun2 fobia nk mkn sizzling..tapi skng da ok..;p

Redbloodsnow said...

nasib bek ko jumper semut bersayap jek yang. klo ko jumpe bulu mcm dlm kes aku tuh..mahunyer rs loya² ko pastuh...hehehe

naseb bek x yah bayor kan :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...