Friday, April 24, 2009

aku tak boleh tidur..
banyak benda bermain dalam fikiran aku sekarang..

kalau la ingatan boleh dipadamkan
aku nak padamkan semua ingatan aku..
aku taknak ingat apa-apa lagi..

aku rasa nak buang semua benda..
ada bantal, tedy bear, handbags
rantai, cincin, perfume, purse, baju

ada sapa-sapa nak?








17 comments:

Shafie said...

izza nk bg ke? :P

alahai knp kakak ku?
tp mmg best pon bleh padam igtn..
dpt hilang kn semua yg kita tamo igt lg..

xyh pk2 lg..tdo2.
ke da terlbih tdo ni? :p

~dARlee zURiS~ said...

laa..nie nape pulak dah?
kau buat hal ker nih?? :P
buat jualan gudang ar yang

nk hilang ingatan?
boleh..g letak pala kat tayar kete
heheee...

jgn marah2..jgn tensen2
exam tak habis g kan..

shasha said...

uikss??nape ni sis??

nanonano said...

weh..
penoh sgt da ke bilik mu smpai nk buang sume2 ni?
bak2 bungkus lam 1 kotak kasik aku meh,
mehh..
rantai/gelang cincin emas lg aku ske,
ade ke??
haaaa taruk skali la..
:p

p/s: awat yunk?
kes memory silam ka?

Mun said...

alololo nape ni cik izza?

:: p R i n c E s S _ N :: said...

buang2....x pOn smpan dlm koTak je....kan da aDe y baWu....

lily lotus said...

aduhai...lain mcm jer bunyi ni..hehe..kalau itu yg buat u puas hati..sedekah jer bebrg tu wat amal jariah

NoTy But Nice Zhoe said...

wah apa kes? tapi kalu nak kasi.. kasi zW perfume ek ehehhee

wawa said...

nk kena format...jgn wat backup..kompem padam suma...hehehe musim2 exam xleh tensen2 dik..

she.nono said...

perghh...
na tamok halobe..
rntai kaso tekok ye byk doh..
jgn bgi ye!!

bak sni bgi no..
hahah
bgi seme deyh..
alamat tau dok ag??
;p

roxy exchange said...

hurm..

kalo nak buang..buang je k..

tp cincin mas tu p ler gadaiiii!!

huahuhauahua

♥Zack ~ 'A♥ said...

Yang... adakah ko ok??
aku pon nak hilang memori jugak tau..
utk satu perkara iu la... supaya aku tak kenal lg dia.. hahah.. kalau la mmg blh kan.. mmg aku dulu p carik ubat itu.. hua hua.. tp kalo kene letak kepala kat tayar keta mcm kak zuris said tu, tak mo la aku.. hahaha
aku belom kawenn lagi weyhhh.. =))

Cheer Up babe!! :)

zana said...

la.nape lak ni kak?
not in mood ke?
err,tp klau akak nk bg tu.
zana mau larh!!
hahaha:)

iLhAm_bEcKs said...

Aaaa..mslah negara nih!!
mngikut kanun keseksaan yg mnyeksakan..
seksyn 10,bndar sri damansara..

ssEorng yg sdg kusut & masai sprti kamu ini..
harus d kne kan tndakan tatasusila,
dgn mngemas blik yg bsepah!!
mngkut trma & syrat y tlah d ttapkan.

*u rnsing kan blik u yg bsepah..kan??

pwincess AJA said...

huhuhu
apakah kes nya???

kak,jgn buang
P wat garage sales
dpt gak duet
hehehe
kidding2

jgn sedey2 ea
;)))

MiSZuE said...

nape ni cayam??
lame x soksek kan..=(

Redbloodsnow said...

pssttt...kasi aku yangggg kasi akuuuuu...hehe.

sabo la ea yunk. klo rs dh muak n sakit ati sgt tgk bende alah sume tuh, better ko kasi org instead of buang yang :(

meh cnie aku peluk koooo...cyg kooo :* mwahhh mwahhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...