Tuesday, April 7, 2009

puding sweethoney ;p

puding sweethoney

bahan A
5 biji telur
100 ml susu cair
4 sudu susu tepung
1 sudu gula
300 ml air suam
esen vanila

bahan B
gula hangus

blendkan bahan A
masukkan bahan B ke dalam bekas
kemudian, masukkan bahan A
kukuskan selama 6-7 minit (ikut besar bekas korang guna lah)
sejukkan di dalam peti ais

oh.. lupa lak
jangan lupa masukkan unsur-unsur kasih sayang sekali taw ;p
barulah puding buatan anda akan jadi macam puding buatan saya
hahaha ;p

setuju tak?
sapa yang dapat puding buatan saya tu
dapat rasa percikan kasih sayang dari saya tak?

hahahahaahahahaha!!
ini untuk ahli keluarga di rumah :Ddalam tupperware ni
untuk diberi pada insan yang ku sayang ^.^

p/s haip! semua nak merengek ckp aku tak syg eh..
cubit montot sekor-sekor taw lah..
korang jauh lahhhhhh..
kalau dekat, semua orang aku nak kasik taw
semua orang aku sayang taw..
nahhhh! amik kiss lapan kilo ni :D

muah muah muahhhh
cayang korang semua banyak-banyak ok!








16 comments:

MiSZuE said...

cedap lah yang..
aku terasa betol kasih sayang dalam puding ni hahaha!
sengalnesssss=)

Dakjaat™ said...

camne nak masukkan unsur2 kasih sayang dalam puding? .. letak pasir ke? letak kek coklat? hahahahah! DUsh! DUSH! Ngengade si honey nie.. :P

haneehunny said...

pandainyeee dia masak..nyum2..tbe2 je bselera heheh

zana said...

aish..!!sedap nmpk..
nk cket leyh??
haha:)

nanonano said...

aku xde?
maknenye aku xtrgolong dlm insan2 trsyg tu la eh
:(

ezaty said...

menyelerekannn arhhh!!!
nakkkkkkkkkkkkkkkk weyhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!nakkkk..nakkkkkkkk.nakkkkk..!
ta sayang sayerrpp kaa??
haahaahhahahahak =PP

~dARlee zURiS~ said...

aku tak dapat pun
tak syg lah nie?
waaaa... :(

Faizah_Haris said...

aduiiiiiiiyaiii....cedapppnyerr...dah lamo tak mkn puding n wat puding....anto sinikkk pls...hihihi akak tunggu kat jasco tmn equint...hohoho

sweethOneY said...

zue buchuk
hahaha
cane ek rasa ada unsur-unsur kasih syg tu? :P

dakjaat
hahahaha
hati kena suci ngan ikhlas masa buat tu
baru la unsur-unsur kasih syg leh meresappssss ke dalam puding

HAHHAA

hanee
hee.. simple one yang
leh la buat.. klo leceh-leceh, i pemalas :D

zana
try la buat dik
senang sgt tu :D

nano
ish.. ni insan nombor satu kena lempang!

DUSH!!!

ko jaohhhh syg oi.. klo la kuantan sebelah umah aku ni, aku lajak dah bagi taw..

zaty
DUSH!

ko insan kedua kena pijak!!

ko pun sama jaohhh.. jgn nak gedik-gedikkkkkkkkkk..

nnt aku wat kenduri puding, meh ramai-ramai dtg.. haha

kak zuris
haa.. ko insan ketiga kena tempeleng!!

DUSHHHHH!!!

err.. akak ni klo aku ckp jaoh, sure dia jerit kt tinger aku ckp ipoh tu dekat jaa..

tak sempat la kakakku nak lajak p ipoh anta puding ):

ampunn.. sy taw sy masih utang kek lapis ngan akak.. sob sob sob

nnt ko kawen, aku bg hadiah kek lapis ngan puding.. aci tak? :D

kak faizah
lorrrrr.. akak dok kt stu ke??
hiks.. bf saya duk area situ gak akakkk..

dokek je upenya :D

:: p R i n c E s S _ N :: said...

ade ag x..?? nak2...bwk r sok..uhuk..

sweethOneY said...

ayein
olorr.. dh xde la yang
pasal benda tu bukan leh simpan pun..

Redbloodsnow said...

adoiii..teringin aku nk rase ah yunk :(

~dARlee zURiS~ said...

hah.
meh sini aku lepuk balik
dushh dush!!!

aku tuntut..tak kira!
nanti aku mati kan..hantu aku dtg mintak kat kau tau
;P

MiSZuE said...

rasenye adlah..
bila makan nampak muke ko hahaha
ko sengih2 jek ;p

Mr Aziim said...

Saya terima juga puding beliau dgn rasa kasih syg..

sweethOneY said...

zie
no hal yang
bulan 7 kte main masak2 okek? :D

yeay! x sabar...

kak zuris
ko meroyan ke kakak smpi dh mati pun nk tuntut gak.. haha
harus pasni aku bersilat kat dapur ngadap kek ngan puding utk ko je.. hahaha

takpe2.. t g kenduri akak, sy bawak la.. speciallll

zue
haha
cit.. mke sengih2 tu x menahan :P

sygku
olor~ olor syg
awat comel sgt ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...