Tuesday, April 7, 2009

my wishlist

walaupun birthday aku lambat lagi
tapi dakjaat ni paksa aku buat wishlist
gamaknya beliau nak fulfill all my wishs kot kan?
betul tak miko?? hahaha
i tungguuuuuuuuuuu.. lalala


1. bouquet of roses!
romantiknyaa.. saya mau... saya mau!!
(dengan mata sangat bersinar-sinar penuh pengharapan.. haha)

2. red celica
tak kisah la yang baru ke yang lama kee
saya sangat sukaaaaaa!
ada sapa-sapa mau bagi ke?


3. HP red vivian
ahhhhhh cunnyaa!!!
melompat-lompat kegirangan lah aku kalau dapat lappy ni :D

4. family bear
sweetnyeee kalau dapat
tapi takmola macam dalam gambar ni
tak comel, tapi dah itu je yang aku jumpa
hahaa

5. surprise party
who doesnt like surprise rite?? :D

dahla miko oi
penat aku nak listkan sampai 10
dapatnya idak ;p

p/s thanx to ms google for all those pictures









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...