Tuesday, April 7, 2009

my wishlist

walaupun birthday aku lambat lagi
tapi dakjaat ni paksa aku buat wishlist
gamaknya beliau nak fulfill all my wishs kot kan?
betul tak miko?? hahaha
i tungguuuuuuuuuuu.. lalala


1. bouquet of roses!
romantiknyaa.. saya mau... saya mau!!
(dengan mata sangat bersinar-sinar penuh pengharapan.. haha)

2. red celica
tak kisah la yang baru ke yang lama kee
saya sangat sukaaaaaa!
ada sapa-sapa mau bagi ke?


3. HP red vivian
ahhhhhh cunnyaa!!!
melompat-lompat kegirangan lah aku kalau dapat lappy ni :D

4. family bear
sweetnyeee kalau dapat
tapi takmola macam dalam gambar ni
tak comel, tapi dah itu je yang aku jumpa
hahaa

5. surprise party
who doesnt like surprise rite?? :D

dahla miko oi
penat aku nak listkan sampai 10
dapatnya idak ;p

p/s thanx to ms google for all those pictures









13 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

vavavavva.....ikutkn wishlist sgtt byk...

ezaty said...

gileerr smatt larr lappy tuee..
menawan!
aahaahahak =P

Dakjaat™ said...

separuh jalan jerk .. .sampai hati .. terkedu kite membace ayat terakhir itew... takpe2.. ade ikan ada emas.. ade iblis .. aku soh dia balas..

wawawawaaw!
(lari sambil menangis cari mama)

joegrimjow said...

kete 2 xmustahil untk d miliki
model kecik2 bnyak...

ddyana said...

kita mampu bagi yang no 1 tu jer...hehehe...tapikan..besday awk bila??hahahaha

Redbloodsnow said...

huhu..tol tuh yunk.sape x suke suprise party kan :)

MiSZuE said...

hahaha
5 jek..aku ni x buat lagiii
mls le plaks..mahu si miko kejo aku..hahaha

Nem0 o0h Nem0 said...

family bear tu mmg besttt!! aku bg anak bear je la leh tak?? =p

Erda said...

waa...seme red-red belaka...

reidaa said...

saya pun nak jugak!! 18hb april ni besdy saya tau. bagi saya yaaaa!!

reidaa said...

honey! sy pun jgk. 18hb april ni besdy sy. nak jgk nak jgk bg yaa

reidaa said...

saya nak jugak!! 18hb april ni hari jadi saya. bagi lah hadiah jgk

PinQib said...

ku nk lappy tuhhh!

tuko wane sikit leh.

merah + puteih sikit
bru lee lawoo,.
hoho,.pink menawan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...