Thursday, April 23, 2009

jom makan eskrim!

jom makan eskrim korang!
hati ku sedang panasssssss..
gerammmmmmmm... grrr!!!

aku bengang dengan soalan exam PSA tadi lah!
mana tak tensionnya,
subjek tu ade dua kelas
boleh tak soalan dua kelas ni tak seragam?
sibuk sangat nak kejar ISO jadah apa..
alih-alih soalan exam tak seragam apa kes?

set aku diWAJIBkan jawab soalan 1-4
WAJIB..
padahal soalannya berbentuk pilihan
semuanya ada 14 soalan.. pilih 5
banyak gila kan pilihan soalan dia
tapi, lect aku yang pemalas nak buat skema jawapan banyak-banyak ni
WAJIBkan kelas dia jawab 1-4
adil ke korang? adil ke????
aku sangat saket hati tengok soalan 6, 7 dengan 8
sebab jawapan dia memang sebijik-sebijik aku taw, aku hafal
ee.. sakitnya hati!
aku mampu tengok je soalan yang aku taw..
dan jawab soalan yang aku tak sure jawapan dia
eh, adil ke macam tu?
ee.. i lost 60 marks there..
yang kalau jawab, paling-paling 55 tu insya allah boleh dapat
tapi sebabkan prof azmi cakap jawab soalan 1-4 sahaja..
tataw lah berapa yang boleh aku skor dengan jawapan tak sure tu
hmm.. *sigh*
malas la komen panjang-panjang
hati sangat sakit..
adil ke macam ni ):









12 comments:

~dARlee zURiS~ said...

TAK ADIL!!!!
yeahhh!!
aku jadi batu api lagi ;P
tp..btol2 lh tak adil camtu
asal ek die nak wajibkan sedangkan dah sah2 soalan tu boleh pilih kan?
ke...lect kau tu malas wat jawapan banyak2 kot

hmmm..takpelah
nak wat camne
tawakal je lah ek
dah sejuk ke hati tu mkn eskrim?
tak pun..meh sini dok dlm freezer mr sharil nie.
negegee ;)

PinQib said...

mesti kompem LULUs nye,..

jgn isooo..:)

reidaa said...

sabar yaa

Erda said...

erkk...saba ye? jgn mrh2. t cpt tua tau...

WADI said...

owh....kesian gak gitu...xpe2..sabaq2...ada hikmah disebaliki kejadian semua ini

zana said...

rilek arr kak.
cool ajerk.
eskrim tu nmpk sedap arr.
cket leyh??

:: p R i n c E s S _ N :: said...

lorr...wajib kerr korg..?? x to plak aku..igtkn x kesah...alaa..aku pnh dgr cite..prof azmi ckp..student die xkn ade y dpt A..sbb A tuk professor...kerex seyhh...

zai tiut... :D said...

wei..ade 12 soklan je td..ko tipu...hahaha

iLhAm_bEcKs said...

sy mahu i2 aiskem!!!!

sweethOneY said...

kak zurisTAK ADIL kan kak!!
tak acii.. tak aciiii
grrr
hati tak sejuk lagi..
malam makin dipanaskan lagi ):

pinqibala.. xmo takat lulus je ):

reidaaaah.. sabr ni :D

erdafrust! ):
okey2.. x marah2..

wadikesian kan sayep.. huwaaa
takpelah, redha je (tak sepenuhnya lgi ):

zanahehe
yerlah2.. meh2 kte share eskim ni :D

ayeintu la tu
wajibbbbb
tension mak!

zaihaha
yeke?
memandangkan hanya wajib jawab 1-4 sahaja.. mmg aku x kire betul2 la soklan dia.. hahaha

ilhammeh2 nak lanje :D

iLhAm_bEcKs said...

blanje ea!!
ye ye..
ngeh2

anta kt umah sy tau!!

LaMpS said...

waa eskrim..best2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...