Wednesday, February 25, 2009

saya seorang student

minggu ni betul-betul rasa cam student
haha
selama ni dok main-main je
minggu ni berkejar siapkan assignment + prepare for presentation

semalam dah pegi Maybank
wat interview..
esok kena pegi CIMB plak
mulanya janji pukul 4 petang
tapi last minit, officer tu call
buat kul 10 pagi esok plak
dahla time tu tengah kelas
tapi got no choice la..
itu je time dorang leh luangkan masa~

tadi kan, lepas maghrib zZzZz..
kul 10 camtu baru bangun mandi bla3
padahal petang tadi ckp ngan sha

"pas maghrib, kte jalan-jalan cari makan nak?"

sudahnya dua-dua ZzZzZ..
jawabnya tak makan lah
sebab malam ni aku insap sikit
takmo makan malam
takottttt

rasa lepas habis setel suma ni..
nak pegi short holiday lah..

hmm..
dah~ dah
jom tdur suma
nunite..
muahs







12 comments:

en_me said...

perghhh.. tdo awal tewwww..

Redbloodsnow said...

wat assigment rajin² yek yunk..heee heee :)

AHMADSUFI6177 said...

amik coz ape? blajar kat maner??

bOnda said...

sian adik akak sOran nih..
takpe..penat2 dahulu, tidur lepas tu..hiks! =p

~dARlee zURiS~ said...

dah nk abis baru sedar awk tu student ke? ;P

dah de intebiu?
waa..bagus2

oit!
bagi habis dulu baru nk holiday2
haiiippp!!

MiSZuE said...

gudnyte yang ^_^
hehe

aah ko bz sampai xdapat nk detim agi sobsobsobb

:: p R i n c E s S _ N :: said...

vavava...siap nk short holiday tuu...stress btol ko ekk..

lily lotus said...

gud idea..go for a short vac. n have fun!

Shafie said...

terserlah kebzian izza ni..hehe
cian..p tdo tu. :D

Tny said...

Nak pegi short holiday ke mana? :D

MiSZuE said...

short holiday ngn cape wehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

:(

sweethOneY said...

en_me
err.. awal ke 1.40 pg :D

zie
owait alongku
:D

ahmad sufi
blajar kt UKM
amik akaun (:

bOnda
tu la bonda
penattt ):
*wat mke kesian nk tarik simpati bonda..haha*

kak zuris
haha
bukan aku g intebiu la kak
aku yg g intebiu company tu utk projek

tp mgu depan mmg de intebiu yg aku kena g :D

zue
tu la pasal kan );

ayein
tu laaa
stresss wooo
2 hr berturut2 ngadap diva :D

kak lily lotus
(: yes kak.. tu la ideanya..hihi

tny
hehe
nak g..
sila rujuk n3 baru :d

zue
aku suh iim bwk aku la cyg :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...