Monday, February 16, 2009

saya pening kepala

balik dari kenduri tu kan
sampai bilik dalam kul 5 lebih camtu lah
terus aku membutaaaaa
kepala aku berdenyut-denyut
pening gilaaaaa

pastu kul 8.30 zue paksa aku bangun
haha
sebab kena teman dia pegi warta
nak cari sesuatu
kekdahnya tunggu aku mandi bla3
pegi warta pun, suma kedai dah tutup
hehe
sorry arrrrr yang ):

lepastu trus pegi mamak kat seksyen 15
kunun nak mkn
aku order nescafe tarik + megi goreng
zue plak teh tarik + mi goreng

tapi baru mkn dua suap
rasa nak muntah
memang tak lalu nk mkn ):
aku tataw bila masa acik ni snap muka aku
haha
tapi muka sengal je kan?

last-last aku suh tapau je magi goreng aku
kunun nak makan kat bilik nnt bila ade selera
lepas tu..
balik bilik je, aku membongkanggg
ciann kat zue
dia datang nak teman aku, aku tdur lak ):
sorry la yang.. tak disengajakan ):
tak marah kann?
tak serik nak tdur ngan aku lagi kan pasni? ):

sesungguhnya aku rasa bersalah taw yang ketiduran je malam tadi ):
ko tak marah kan kan kannn?

aku taw ko tak marah,
pasal ko sayang aku ;p
haha

yang, aku memang tataw cane nk ckp thanx kt ko ni taw
banyak betul temankan aku ;D

ko memang kakak yang besh!

T______T
air mata terharu

haha














7 comments:

nanonano said...

aku nk jd adek mung gak ar zue,
moleyy??
hihi

MiSZuE said...

huikss ape touching2 ni hahaha...ala yang xkesah aku phm jek,ko pening ciann ko kan,aku pon terlupe nk urut pale ko..sebab ko lena sangat hikhik,,

newayyy lebiu 2,3 :D

meh le na..jadik adik aku gak hahaha..umo ko bape lalalala...

~dARlee zURiS~ said...

betul ke dah mandi?
cam tak mandi je
ahhaaaaa ;P

aku pun nk jadi adek zue gak lah
belh kan??
kan??
kan??

Redbloodsnow said...

huhu..bez jek korg dua neh. cb aku dkt, kan bez gak yek :(

sweethOneY said...

nano
ehe
sme berebut nk jd adek zue nii
:P

zue
haha
sory ek yang
tape.. aku dpt tedo, lega dah :D
seb bek ko memahamiiiiiii

lebiuuu

kak zuris
heheh
suma berebut2 ni
sila isi borang dulu yep :D

zie
oloh3 yang
t ade ms, kte lepak ber3 owait?

:: p R i n c E s S _ N :: said...

muke ko bmslh tl...study tlebey ke yunk??

sweethOneY said...

ayein
muke saket arrrr ):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...