Sunday, February 15, 2009

picnic (;

bak kata zue,
di petang jumaat yang indah.. hehe
kami pergi berpicnic di tasik putrajaya ^__^ape bekalan kitorang bawak ek?macam yang korang leh tengok lam gambar tu,
ade ayam mcd, donut big apple
dannn..

yang paling special..

.
.
.
.
Vkepok lekor yang digoreng oleh akak aku!!! :D

layan gambar je la yuk
malas aku citer ape kitorang buat kat tepi tasik tu
haha
angin adalah jeles pada petang itu
bertiup sangat kuat sampai tudung tak mau duduk elok-elok
haha
syiok sangat makan sampai tak sedar zue candid
hehe
aku bukan membuai perasaan la syg
aku dok layan pewot.. hahalepas makan, cuci tangan kat tasik tu
boleh?
hahaha
jangan korang dok ingat aku membuang lak kat stu
tak senonoh ok!!
hahahahahaasik bergambar sorang-sorang jer..
tengok ade budak tu lalu
tarik je suh tolong amikkan gambar ;pyang~ ko nampak terlebih tinggi la dalam gambar ni
hehehehe ;pbermanje ngan pokok pun boleh la..
hahaset timer ni
pastu lari-lari
hahabest ar layan perasaan kat tepi tasik ni
sampai maghrib pun tak reti balik lagi ke
ish3

jom balik jom~ (:







6 comments:

nanonano said...

awat lain mcm je warne kopok lekor tuhh?
huhu

MiSZuE said...

hakhakhak..
na sound ke hape..aah aku goreng terlebih garing miahahaha..kaler jadik lain..:D

tapi cedap kan yang...ai masak penuh ngn kasih sayang wahaahaha

Redbloodsnow said...

ek ehhh..bez nyer korg picnic...t aku nak ajak tilla picnic mcm gnie gak ah..huhuhu

nana41 said...

wah bestnya picnic,,nak jg g picnic leh tenangkan jiwa

sweethOneY said...

nano
hehe
mu tny la org yg goreng tu
tp sodappppp :D

zue
hahaha
sbb ade kasih syg tu la jd makin sedap yang :P

zie
hehe
best yang
layannnnn jek :D

nana
aah.. lepak2 gni mmg leh tenangkan jiwa :)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

picnic sakan woo...x ajk aku....wuaaa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...