Sunday, February 15, 2009

alamanda

yeay~ yeay~
hari jumaat hari tu cik zue amik half day
pastu dia dok ngidam big apple ;p

ape lagi kan..
hehe
zast trus pegi alamanda la ;plepas dah beli bekalan tu..
aku nak pegi beli komik jap kat MPH
hehe..
aku memang suka bace komik
kalau novel ni aku kureng sikit ;Dtapi~ banyak lah pulak komik yang berkenannya kan
bangkrup la acik nak beli sumanya
haha

lepak MPH jap bace komik..ko bosan ek yang?
haha
ciannnnn la hai akak aku ni ;p
lepas ni kitorang nak pegi tempat lain plak
;D
cape nak ikut?







8 comments:

MiSZuE said...

oh saya nk ikots!!!!!!!!!!!!!!
hehehe..

aku pon suke bace komik,tapi mud aku xde ar huhuhu..

Shafie said...

oho...
bia apple..

sanggup bc kt ctu ek..hehe.
xpe...best gak bc kt ctu..wakaka

tmpt mana ek..
cm tau je..haha

~dARlee zURiS~ said...

tak mau ikut
buekkk!!!

komik2 time sekolah dulu je dik
hehhe ;P

:: p R i n c E s S _ N :: said...

da cm kembo da...g mane2 ade je...kembo x seiras gtu..

sweethOneY said...

zue
joms yang~

alalala.. nape xde mood lak ni?
lepuk kang!

shaf
hehe
ade gak yg beli, x beli suma ar..

hehe, dh bace kt zue ek? tu yg taw tu :P

kak zuris
hahaha
xmo ikut sudah!

ayein
kui kui kui
sama2 menemani :)

nanonano said...

nkg mekdi..
nak ikotttttttttttt

Redbloodsnow said...

miahahahahaha...duduk kat mph bace komik yek. boleh ek???

sweethOneY said...

nano
JOMMMMSSSS!!

zie
hehe
aah yang, leh je lepak lam MPH tu bace buku
xde sape nk marah ko :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...