Monday, October 6, 2008

jom main bunga api

malam tu kitorang [err..mahdi ngan pipah je benarnya ;p..hehe] main bunga api
aku melayan dorang amik gambar
pipah semangat nak main sekali
bila paksu nyalakan api
dia takot
lari2..pastu ajak main masak2
eh..sape nak layan men masak2 dik oi malam2 raya ni ;p
jadinya mahdi men sorang2 jer
aku tukang amik gambar
ade video la..tp aku lupa nak transfer sekali
cable tertinggal lak tu :D
t la aku upload kemudian k..

video

tengok dia main bunga api

sambil nyanyi lagu raya
barula terasa mcm malam raya..cewahhh ;p







7 comments:

nanonano said...

bunge api ape brg dik,
mercun bola tade?
mercun ketupat ke??
meriam buluh??

:: p R i n c E s S _ N :: said...

raye x men bunga api mmg x syiok wo...

MiSZuE said...

aku xsempat pon nak main munge api huhu..

Suka Bebel said...

appaaa barang bunga api kecik2 tu?tak meriah la.hehe...takpe takpe, kecik gak risiko putus jari.tapi meriah klu bunga api besau2 ni,mcm perang je kat kmpg haku di mlm raya.yg bestnya golongan yang tak puasa yg main lebih lebih

ZaritH said...

boley semput kalau melayan bebudak nih main munge api.... kang ade yg kena sorong g spital di mlm raye..

Tny said...

Aii.. gmbr dak kecek je main bunga api.. gmbr tuan blog nya mana? ;)

sweethOneY said...

nano
huiii
bahye2
kitorang men yg x bahyer jerp :P

ayein
hihi
tu la
tp bebudak je main
aku malas nk joing

zue
bukan aku yg main pon yang :P
aku photographer..cewahhhh

suka bebel
haha
yang x puasa yang main lebih2 ek..ko tergolong sekalik tak? :P
aku tak suka la bunyi bising2 meriam tu..buat gegar tingkap umah aku je :P

zarith
haha
tu la yang
bukan budak2 yg kena g spital
tp org yg menjaganya

tny
hihi
tuan belog cekci
x kai tudung, kai suar pendek je
:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...