Monday, October 6, 2008

stok habis!

malam tu pas men munga api
aku nak g shell
sebab nak beli topup
kedai serbaneka kat shell tu dh mcm kedai runcit dah
segala macam ade okey

tah2 beras pon ade ;p
topup pun de jual taw..
senang hidup kan
yerlah, 7e tadek kat grik tu
nak mencarik topup ke ape ke, kat stu la..
eliya, u sempat g stu tak? ;p
hihihi

masa aku nak masuk parking kat shell tu
nampak benda ni

ape benda yang habis tu korang?
minyak la!
kenapa yerk?
yang ni kot yang farihah dok ckp tu ek yang?
tah, aku pun tak bape paham cane minyak leh habis :D
nasib baik minyak keta aku manyak ag
keta ayah aku la dh blink2 dah
seb bek tgh mlm tu dah datang stok dia
dari petang takde stok kalau tak silap aku..
huii..bahyer2..
silap2 ade gak adegan tolak keta kan..
sbb kat kawasan sini,
tu la satu2 nya stesen minyak yang ado..








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...