Thursday, September 4, 2008

hye korang!
apternun v7
semalam berbuka takde la sadis sangat
berdua ngan owner umah tu
semalam aku, kak ween ngan azreen
pukul 4.15 dah cabut g bazar kat bawah opis ni :D
ala, 15 menet awal jer ;p
walaupun bazar tu tecit
tapi lauk pauk dia banyak la jugak
pening plak aku nak pilih nak beli ape
last2 beli ikan keli panggang + lala masak lemakv7
oh..tak lupa jugak, air kelapa sekalik ;p
balik je umah, aku letak lauk kat dapur
mandi, tukar2 baju sume
tengok tv..hihi
tapi criter sume tak besh di petang hari tu
aku pun masuk bilik, membuta la
sangat2 la lena..tu la, tedo lambat lagi
kan dah tak cukup tedo
gilew aku tedo tak hengat pny
nyenyak gilew, tak sedar dah nak berbuka
tu pun makcik tu ketuk pintu bilik
baru aku terjaga, jaga2 jer cuci muka
g dapur, dah azanv7
dengan muka mamai tu, ngadap nasik
cam tak lalu nak makan pun ada..
malam tadi aku tak g terawih pun
penat sangat la rasa semalam
ni sebabkan kambing la ni
ladang 15 ekar tu,
kitorang jalan kaki je taw lam tu
bulan2 poser ni kan lembek semacam
mana la larat jalan jauh2 (alahai...manjenya ;p)
oh btw, bagi yang confuse ape la aku buat kat kandang kambing tu
itu namanya stock state,
prosedur audit..
yerlah, mcm kte nak tgk betol ke banyak ni stok (kambing ;p) dia..
mesin2 yang dia gunakan kat ladang
and bla bla bla

hmm..tp kan korang
sahur pagi tadi sadis
aku makan biskut cicah ngan milo je v7
nasi dah siap masak dah malam tadi
ingat pagi ni bangun goreng telur ke ape ke kan
sekali pagi tadi cam ngantok yang hamat
tu la, tedo lagi kol 1 malam td ;p
(sahih la petang ni kang aku balik, terbongkang ag
kang org bulan puasa, badan susut..aku plak makin mengembang..haha)
last2 aku jerang air, buat milo jer
jadikla..alas pewot kan
err..karang nak berbuka ape ek?







12 comments:

atty's said...

lor siannya ...meh umah kty..mamam

Nem0 o0h Nem0 said...

penat sgt yek?mlm ni tdo awal k..

Princess Redbloodsnow said...

pemalas ko letak n amik pic ek yang..dushhh dushhh..

errr...ko makan ek ikan keli?
aku x jamah pown ikan tuh...hehe
x pandai ler aku nk mkn ikan air tawar or ikan sungai neh...

hahaha..cian ko ek
sahur mkn biskut cicah milo jek..hahaha
sbb tuh ler aku x nak dok ssorg
x hidup aku if dok ssorg..wakakaka

lil^RED799 said...

sgt seropa...pg tadi langsung tak larat nk turun.....gosok gg...minum air kosong ...bommmm tidur balik!~ bgun subuh dah sipi sipi.....baru la kelam kabut...heheheh

:: p R i n c E s S _ N :: said...

buka toastd twstr ok!

Dakjaat™ said...

saya berbuka dengan encik2 kambeng hari ni .. sian mereka .. mereka mengadu yang mereka dipakse berpuasa .. hahahahha! ;p

chepsmore said...

x pena mamam ikan keli :(
ap ye ase nya?!~

she.nono said...

oit2...
alasan jerk pnt g ladang..
klu kt ostel cm ah tdo awl..
huhuhuhu...
ite pon smalam bkak mam ikan keli jgak..
ari2 ikan keli..
ske beno...
hohohohoho

hOtMaMa said...

alahaiiii..sian nyer kat cik adik manis nih...! meh la datang rumah akak pekena nasi ayam spesel..hihihi..!

ezo said...

sedapnye ikan keli..
aku suke sgt..

opaq said...

mbekkk....mbekk....

paham tak??


aku cakap,kesian ko...nanti aku belanja ko sahur eh...

sweethOneY said...

kak ty
hihi
baiknya kty niiiiii (:
okep, t saye ketuk pintu umah kty taw
jgn tak bukak ):

nemo
hihi..aku jarang tedo awal sgt :P
tp pasni nak biasakan la, kol 10 tedo..weee :D

zie
hehehe
dah kata aku bangun tedo dah azan
celah mana aku nak ngamik gambar?
lauk pon makcik tu yang letakkan lam mangkuk dah
hahahaha

sat g bangun2 tedo, amik gambar lauk bagai kang, macik tu pon naik heran

wakakakakkaa
nape ko x mkn ikan keli yang?
mak aku pon x makan taw..
tp sedapppp :D

lilred
uish
minum air kosong jerp?
lagi mcm tak lalu nak pose nnt..hihi

ayein
hihi
harussssss :D

dakjaat
amboih!
bestnya dia dapat membahan org ek

dush2 dakjaat

chepsmore
sedapppp
hihi
tp memang de org yg x mkn ikan keli
contohnya, mak sayep :D

nono
heppp!!
kamu ni kan gepren
senyap2 udahla..malu ite taw :P
hihi..
tp memang pon, kat ostel tedo lambat gak
tapi takdepla buat tije bewat taw
bluwek :P

nyum2..ikan keli tedap kan yang (:

hotmama
wahhh!
offer baik munyer ni!
hihi..xmo la nasik ayam special je kan
mau sambal sotong sekalik taw :P
akak masak nampak cam sedap je taw :D

ezo
kannn
klo yang goreng rangup2 tu..kruk2..
tedappppp

opaq
hiks!
nak lanje sahur ek?
meh2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...