Saturday, September 13, 2008

dah besar ek ko dik..

tadi..
for the first time ever
aku solat maghrib
berimamkan adik aku
of course la adik laki aku yang sorang tu je
tadi kitorang berebut sejadah sebenarnya ;p
cam budak kecik kan..
padahal sejadah banyak lagi dalam bilik tu
pastu aku saje amik sejadah lain,
hampar belakang dia
aku tanya dia
belah kanan ke belah kiri dik
dia cakap belah kiri
macam tak sangka je tadi aku solat
dengan adik aku jadi imam (:
it was sweet..
oh, untuk pengetahuan korang
umur adik aku 13 tahun
baru aku sedar
rupanya adik aku dah besar ;p
sejak dia masuk sekolah asrama form 1 ni
banyak perangai dia yang dah berubah
melainkan perangai suka menyakat + loyar buruk dia tu ;p
aku tengok solat dia dah cukup sekarang
rajin pegi surau lagi..
sukanya aku tengok adik laki aku camtu
yerlah, dia sorang la adik laki aku
yang lain sume perempuan ;p
bagusla dia dah jadi a better person now
umur pon baru masuk 13 tahun hr tu kan
hihi







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...