Saturday, September 13, 2008

tentang aku

ujung2 mgu ni
tadep citer nak dikongsi
kite layan tag la ekk
manyak utang tag aku ni..
hihi


ini dari encit nauze

Nama2 Timangan


izza - memang sume orang panggey izza
za - nama manje yang disingkatkan..auuwww ;p
ma - hihi..cape lagi yang panggey i ma klo bukan itu comot
yong/kakak - nama panggilan lam family

Aku seorang yang....

sensitip
garang + cepat marah (pa yang ckp), tapi cepat sejuk
penggeli orangnya..kalau tgk org uwek2, kang aku lak yg teruwek2 ;p
hardcore blogger..haha ;p
cepat lembut hati

Pets ??

ade rabbit :D
tapi aku tak berapa suka menjaga pets la
aku suka main je..haha

Insan Teristimewa

family
pa chomot
kawan2 yang aku syg and syg aku ;p
hihi..

Lagu kesukaan

ape2 lagu yang sedap didengar,
aku layannnnn :D

Makanan Kegemaran

semua yang mak aku masak :D
ayam masak merah
roti jala
err..mcm byk je klo nak listkan ;p

Warna kegemaran

merah
putih
coklat
hitam

Sikap yang membuatkan aku stress

sikap pa chomot yang suka diammm kalau bergaduh ngan aku ;p


3 Benda yg mesti ada lam beg aku

purse
handset (tp kdg2 terlupa jugak)
prim rose oil
bag make up

Kali Terakhir aku menangis

tadi aku menangis manje ;p
haha
hari ni aku sensitif
ngade2 je.. ;p








5 comments:

Memory said...

baru aku tau itu diri kau kakak...hahaha

Tny said...

Menangis manja??? Time tengah ngada lah tu.. :P

Prime rose oil?

ezo said...

wah..selesai suda tag ini..
syabas jaja..
:D

tiffany said...

manjenye die... hekhek... angah pon nangis manja2 rindu malam tadi... hehe..

angah pon suke roti jala.... hehe

Redbloodsnow said...

acuuu...nak kak long sekehkan pala nua x..leh time uols gado die x mendiamkan diri lagik..hahaha

tp siyesly arr...along sgt meroyan okeh bile gado ngan bf, then bf diamkan diri. rs nak tendang spai ke somalia jek..heeee :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...