Saturday, September 6, 2008

avatar

ade orang tag suh aku mencreate
avatar berdasarkan muke sendiri
bukan berdasarkan muke orang lain ye ;p


lebih kurang jer la tu ek
asalkan nampak chubby, kire sama la tuv7
hahahaha..adoila (sayep takmo chubby lagi la..cane mau tecitkan pp hah?)
so, marilah kter membuat avatar secara berjemaahv7
mari mari CLICK sini okeh
kalau ade sesape yang buat,
tinggal komen kat sini eyp
nak jugak aku tengok hasil kerja korang..cewahhh ;p







11 comments:

Dakjaat™ said...

MUAKAKAKAKAKAA! ;P

chubby tu takleh ilang la izza nyot!.. ;p

nak hilangkan chubby tu boleh.. g buat pembedahan plastik .. heiks! ;p

ezo said...

hu..lebih kurang la..
gebu sungguh pipimu..
hehe..

shafa said...

chubby yang kiut tue. Berapa % sama Avatar ngn muka sendiri?

:: p R i n c E s S _ N :: said...

cm besh jerk....tape2..pp jerkk chubby...bdn x kan....

Dakjaat™ said...

hahaha! dah buat .. esok dakjaat post avatar dakjaat .. ekeke! ;p

comel siot ...

;p

Chika Chika said...

mahu langsing?
sign up for free at nuruloveme.blogspot.com.

sudah. dah macam pengusaha produk kelangsingan.
haha.
jom langsing jom

sweethOneY said...

dakjaat
see
komen dakjaat yg sgt jaat!
menjatuhkan motivasi diri taw
hahaha
dushummmm!! (nak tajang montot dia laju2)

ezo
entahnya
klo la pp aku ni belon, cucuk jarum sket dah kempis..hahaha

kak shafa
tah la kak
:P
main bantai je asal ade sama sket2..hihi

ayein
hihi
aah, pp je chubby
badan takkk (wahh..konpiden!)

dakjaat
yer..cepat2 tempek
sayep mau lihat :D

chika
haha
sangat ragu2 sama ada mau percaya atau tidak produk chika ni berkesan atau tak
hihi
mari2 kte langsing, tgk ujung ramadhan nnt ek
tp i takot la chika, ujung ramadhan selim melim
masuk je 1 shawal, habis sme :P

she.nono said...

hahahahah..
gler comel!!
ase nk cubit2 jerk pp tuh..
bia bengkak..
bia ag tembam...
hahahahaha

Redbloodsnow said...

eh..nk gak try arr
t klo aku bbtol free n ngular time..
t aku watkan gak..hehe

MiSZuE said...

nak gak buat tpi xleh..xper aku usahakan lagik..aku rase aku lagik la chubby dri ko wakakaka:)

sweethOneY said...

nono
jahat okeyyyy
dah cukup tembamm taw skrg
citt
sepak2 montot kamu kang..dush2 :P

zie
haa
buat taw klo rajin
nak gak aku tgk cane jdnya
hiks

zue
erk
mata ko ni kero ke hape
haha
pp ko aku tgk tecit je
meh aku bg isi kat pp ni sket :D
g buat taww ava tu :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...