Sunday, September 7, 2008

citer semalam

morning korang v7
wah..pagi2 weekend ni hyperactive jer aku ek
bangun pagi sungguh awal
kalau pagi2 nak g keja tu,
liat nak mampos..hahaha

semalam kan..
aku berbuka menu besh v7
mak tanya nak makan ape
aku cakapla teringin nak makan pulut + rendang ayam
tapi sebab pagi tu baru je makan rendang ayam kan,
kiter tukar la..buat rendang kerang
haha..habisla 2-3 hari ni ngadap kerang jerp akuv7
oh, adik aku plak rasa nak makan tempe goreng
so pepetang semalam kuar la mencarik tempe
tapi..
tempe dah habis la pulak
takpela, jap g kte g beli ek dikv7

pastu, pegi plak mini market
mak aku kirim barang sket
mak aku kasik rm30 untuk beli tempe + coklat masakan
sekali masuk je mini market,
sume barang nak dicapai..haha
biasala tu kan, tambah lagi aku bawak adik tecit tu
vitagen la, nak maggi in cup la..
ish ish ish

balik umah, jam dah pukul 6.30
terus tolong mak ayah kat dapur..hihi
ai kan anak yang rajen gtu ;p
aku tolong2 kacau rendang kerang jerp
pastu siapkan meja
amik pinggan, gelas sume
so, lauk berbuka semalam

rendang kerang..besh :D
kerangnya dah tenggelam la korang..hiks!

ini tedap..tedap sangat
pedal ayam masak kicap
kentang tu menambah kelazatan..nyum2 :D

sayur petola masak lemak
yummy~ yummy~

gambar pulut aku terlupa nak amik ;p
hahaha
mak aku tengok aku snap2 gambar
mak aku cakap,

"ha..tu amik gambar tu nak mms kat sape la tu.."

hiks!
mak aku ingat aku berniat jahat
nak kasik adik2 aku kt uitm tu meleleh air liur ;p
aku tak sekijam itu la
aku tak mms gambar, aku citer jer
hahahaha ;p
takpe ye ngah ngan nina,
nnt balik mak buat la rendang kerang ag k (:








12 comments:

chepsmore said...

tedapnyaaaaa..
xcaba nk balik uma ni..
nk mkan sonok2..
akak sweethoney,kecur air liuk ni..
tapetape..
tahan2..
hee,xle ngok gambo mkann manyak2..
nati kurg sket pahala poce:)~

ezo said...

sedapnye....
x pernah lagi aku mkn rendang kerang
cmne la rasanya ek..

nnt balik umah nk suh mak aku masakkan lah..
heh

lil^RED799 said...

ya Allah...godaan pedal ayam!!!!! tidaaaaaaaaaaaakkk

e'eh, btw...kite pon nerai2 gak nak buat calender camni tau....tp cam tak buleyh je...penat dah kite klebet2...tak jadi gak....menjels ah ni die dah jadik dulu...aishhhh

sweethOneY said...

chepsmore
hiks
awk dok hostel ek?
ala, akak pon weekend je dpt mkn sonok2
hari lain melopong la tgk blog org lain lak penuh makanan..haha :P
takpe2..top mater taw..
t kurang pahle poce :P (hukum mana lak ni pakai..hihi)

ezo
nyum3
rendang kerang adalah sedap
kerang yang dibuat rendang juga adalah sedap
:D

lilred
suke pedal ayam gak ek?
cedap kannn
kte tak suke hati ayam
tak layan
hiks!
oh yeke? fara silap tang mna, sbb td godek2 cam kejap je..
hihi
silep cuba lagi :D cayok2 :D

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wuaaa....aku x mkn pedal...aku x mkn petola...ko nk kasik aku mkn ape ni???

she.nono said...

ish2..
asl alek umah jerk ngade2 ah dye...
nk mam 2 ah..nk mam ni ah..
pok gak kang..
t da kawen xderk nyer nk ngade2..
hohohoho
da beso x malu..
wekkkkk...wekKkkk
*eh musuk, wendu kamu ah!! ):

Redbloodsnow said...

erksss!!! rendang kerang tuh aku x leh tahan lah yang oiiiiiiiii!!!
tergode iman puase ku..wakakaka

ko mkn ek tempe...aku x mkn ar
jawat maa :P **ngades neh..hehe**

chik Star said...

hamboi !
maen order jerk nih eyh ?
sile blajor k.
:)

MiSZuE said...

waduh2 bikin ku kelaparan..dush ko tau..

Tny said...

Sambal kerang? My fev jugak :p
Alaaa.. teringinnya nk mkn smbal kerang.. yumm.. yummm..

sweethOneY said...

ayein
habis ape je yg ko makan yang?
ko makan angen je la :P

nono
eleehh
cakap ite
kamu pon sama
manje jugak
lalalala
kamu kawen dulu kan
t biar kamu rasa dulu
hiks!

*ite wendu kamu gak, bile nak jumpa lagi ni ):

along
hihi
ko buat la nnt
ko kan tere masak :D
aku tere makan jer
hik hik

tempe goreng sedap wooo yang
makan sket2 sudah la..:P

chik star
hihi
mak tny, kte jwb je :D
okey2, esok jugak sy blaja..hehe

zue
hihi
tu la, bangun sahur lenkali :P

tny
besh kannn
nanti cari la kat param
or buat sendiri kat umah (:

Suka Bebel said...

rendang kerang? mcm best je?anto la kesini sikit...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...