Monday, August 18, 2008

merah ;p



b4 balik semalam,
aku bagila kat pipah rm10
siap berposing2 dia ngan rm10 tu ;p
comey sgtttt!!
aku geram la ngan dia ni..ahahaha
mulut petah sgt berckp..









11 comments:

Princess Redbloodsnow said...

hehehe...bek ati ko acu bg die 10 hengget..hehe
aku nak wet merah tuh gak arrr
nak 10 keping jek..haha

:P

nanonano said...

atak.
owg nak ugak.

atty's said...

wah..tgk tuh..suka dia dpt wit.leh beli ekerem

Ceera said...

dia panggil ko apa???

sweethOneY said...

zie
ahahaha..klo aku bg 1 seng kat ko seploh xpela..ni ko mintak note merah smpi seploh ek..dush2 ;p
sape nak beratur!!

naa
atak = katak je munyinyaaa..ahaha
reject!

atty
tu la..tp last2 dia campak merate2 je..cis,last2 kte yg kutip bg kat mommy dia la lagi senang..ahahaha

ceera
panggil aku yong @ kak iza..ni adik sepupu,bukan anak menakan..hihi

MiSZuE said...

comel nye die yang...nk gak duit tue

volley:P

:: p R i n c E s S _ N :: said...

saye nk jgak!!!

eYaNacOMeY said...

tomey laa ini budak!!hehe.. nak duit merah gak..tapi nak 5 keping.. leh x??hikhikhik

lil^RED799 said...

nak spuloh hengget gak!!!!

ezo said...

comeynye..
ni yg rindu kat anak buah aku ni..

Suka Bebel said...

weyyy...bdk2 tak baik bg duit byk2 sangat.diorg bukan reti nak simpan.kasi aku jek la.ha ha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...