Monday, August 18, 2008

afifah husnina

malam tadi susah nak tdur,
sebab siangnya petang aku membuta..hihi v7
aku ni jarang sangat tdur siang
tapi petang semalam mmg tak thn
sbb aku tdur lambat, lam 2 lebih gtu
pastu siap kol 4 lebih terjaga lagi
pastu kol 8 lebih dah kena paksa rela bangun v7
mmg harus aku ngantok tak hengat petangnya
sebab aku tdur lambat?
melayan dak tecik ni ar

cik datang tdur kat umah mlm sabtu tu
seronoknyaaa!! v7
sebab mmg rindukan pipah ngan adik dia tu..
dah makin petah berckp okey dia ni
rasa nak geget2 je dia ;p
kuat gelak plak tu.. *yeayy..mmg kte leh geng..haha*
umur dia 3 tahun
malam semalam, aku ngan mak jemur la kain kat ampaian depan
*jemur kain malam2, siang x sempat ;p hahaha*
pastu dia pon sibuk nak kuar gak
nak temankan kitorang la kununnya..
arip pon ade kat luar ms tu
dah kol 12 lebih gtu kot
pastu, arip ajak dia masuk..
leh x dia jwb

"eh..mna boleh kte masuk..
depa x habis lagi..sat g hantu2 datang kacau
depa, sapa nak tolong?"

boleh??

ha..lagi satu kan,
pipah ni ckp loghat penang..hihi
dah kata dok penang kan..
meh layan vid v7

video









4 comments:

MiSZuE said...

cute nye ingtkn ank ko tadik hehehe

atty's said...

heheehe..mesti besh dgr dia ckp

:: p R i n c E s S _ N :: said...

msti cute dak tecik ckp penang...

Nora.Celine said...

ei.. petahnyer dier suka gelak gak.. cute ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...