Monday, August 18, 2008

boringnya

boring btol hari ni
pagi tadi dahla liat btol nak mangun
bayangkan pepagi ujan lebat
adeh, dugaan btol
rasa nak membungkus je lam cimut
6.30 dah bangun mandi sme.. v7
tejokkkk..brr..brr..
minggu ni aku berulang dari umah
atau dengan kata lain,
hari2 kena mangun awal
no no no nak mangun kol 8 lagik
mgu ni makcik @ owner umah tu tadep
g KL umah anak dia
takot la aku dok sorang2
ayah pon suh aku berulang
kang klo blackout ag kang,
aku nak ketok pintu bilik sape v7

hmm..pagi tadik
aku drive lam ujan
dahla mata kekaburan
lens tak buat lagi..lupeee :D
hihihi
dengan ujan lebatnya
terpaksa aku menyepetkan bijik mata ni
aduhaii..
korang, nak pakai lens kaler ape ek?

coklat..
*apsal aku rasa dalam gmbr ni ai very the kembang semangkuk ha??
adakah skrg dah makin kurus? lalalalalaa*


or purple?

which one ek?

notakaki:lens coklat tu lens lama aku,
purple tu lens baru yang aku dh terkoyakkan tu..
hmm..korang, btol ke aku ni OVERWEIGHT??








10 comments:

MiSZuE said...

bhye tu bebeh ko bwk kete kabur adeh..

coklat! huhu

ewah dh kurus le tu..tahniah hehe:P

nanonano said...

aaaawwww..
sepsi.

lily lotus said...

dedua okeh!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

vavavva....da kurus sudaa....

Dakjaat™ said...

eeeeee! tak sama suda saiz dia ... dah berisi laa... mamam nasi ke mamam ayam jer ni???? kuikuikui! ;p dun overweight..

eYaNacOMeY said...

of course laa kite pilih purpLe..hehe..

p/s: dah kurus ekk..jelesnyeeee..huhu

lil^RED799 said...

grey!!!!! greyy!!!!! grey!!! hiks

Known as IDZ said...

vote for purple....!!!

ezo said...

warna putih xde ke?
mcm hantu nanti..hahaha..

kurus da? waahh...pe tips ek?
makan hati? hehe

NEW RECIPE FOR ALL said...

siapa yang kata akak aku overweight ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...