Monday, April 7, 2008

geli mat



aku tdur lewat hari ni
bace kes transmile *utk isu2 audit,aku igtkan dh siap ayein,upenya not complete yet..ahahaha
pastu bace gtu2 skrip mandarin
pastu sambil layan menda alah ni yang buat pewot aku krem sbb gelak..

@guling@guling@guling

walaupun aku taw dah ramai tgk
n aku sendiri pon tah bape juta kali ulang tayang ni
tapi saje nk tempek lagi kat sni..
tak rugi tgk..
leh wat urat kentut putuss...kui3

@sederhana

8 comments:

Princess Redbloodsnow said...

wehh...aku x leh nengok weh youtube tuhhhh
geram jek

pc aku neh sengal
kkdg leh plak bukak YOUTUBE
kkdg x leh lakkk

bosssssssssssssss belikkan aku pc latest versionnyerrr
pc neh dah gramma tahap kojol aaa
sobsobsob

myfisol said...

phew!!...Geli Ya Amat...isk3..

Ceera said...

memang senak perut kalau tengok video tu...

MiSsZuE said...

adesh..lawak

she.nono said...

eeeeeee.................
geli owg tgk mamat tuh joget2...
aish..kt sni pon pemes ngn geli mat neyh...aiyark......

nanonano said...

hahhaha
lame dah kn video neh..
mmg pecah perot ms mule2 tgk.
giler arr..
tp mmg respek ar org yg translit tu..
huhuhu

tiffany said...

wakakka... lawak arrr... tapi yg paling lawak biler u kate bole terputus urat kentut... i yg nak jadik doktor pon tak pernah terpk nak wat lawak camtu tawww..

pRincEss_N said...

ko pnh tnjuk kt aku kan...bodo nyerr video....geli mat siottt...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...