Tuesday, April 8, 2008

dinner with zai, fara n ziela

cuba teka aku wat ape petang semlmm???

hehe

aku jumpa fara nemo
tak plan pon nak jmp
tibe2 je dia msg aku tny "ko blaja ukm kan..aku kat komuter ukm ni"
komuter tu dekat la sgt2 ngan ukm ni..
aku suh la dia tgu kejap, aku dtg..
rupanya dah sejam lebih dia kat stu..
tgu kwn dia..ziela asenya namanya @sengihnampakgigi
dah sejam lebih dok situ br ko nk tringat aku study kat ukm ek yangg..

masa fara msg tu, aku tgh chat ngan zai
pastu aku ajak la dia ikut skali..
igtkan pas jmp fara, nk trus g mkn..
pastu dorang pon nk join dinner sekali..
so..

jum lah!! @sederhana

lepak2 kejap je pasal dah maghrib time tu..
meh tgk gmbar meh..

b4 tu, thanx kat nemo pasal belanje ni..@lapar


seterusnyaa..
jum layan gambar kitorang lak

hehe..
wajib ni @jelir




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...