Tuesday, December 18, 2007

unta masuk pekan..

sape bace paper BH semalam, angkat tgn!!
klo korang bace kan..sure pasan kan muke surat depan dia tu ade briter unta terlepas..
unta tu untuk korban nnt lah..
ditambat kat masjid besar ipoh..
tergelak lah bace briter tuh...
tah cane lah unta tu leh terlepas
siap jalan2 kat ipoh parade tu yg aku tak tahan tuh..
kelako tol ar..
habis lah org lalu lalang bentikan keta nk tgk gelagat unta jalan2 kat depan mall :P
haa..lg satu yg buat aku rs paling kelakar tu..
nak taw x kat ne unta tu dpt ditangkap?
hahaa...*adeh..tergelak sorang2 lak*
kat perkarangan umah warden sekolah aku dlu..
diulangi..umah warden sekolah aku dlu... :P
fyi, sekolah aku tu.. erm..sape yg dok perak taw lah ni..
sekolah raja [P] taayah..
ade lak masuk gmbr belakang dewan makan skolah semlm..
tibe2 lak tingat skolah :P hehee..
jauh tu unta tu berjalan2, bersiar2..
ish3..
seb bek lah dpt tangkap balik :D

oh yer..
korang...
SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...