Sunday, December 2, 2007

taman

td aku pegi ke taman
azam baru neyh
nk exercises..nk diet..nk kurussss
yayy..mulai hr ni harap2 itulah rutin aku tiap ptg :D
semangat neyh! :P

9 comments:

ChikaDior said...

i semangat jugak.
smangat yg lg hangat dr tahi ayam

sweethOneY said...

haha
harapnya semangat i lebih hangat dr u lah :P
cik chika, kdg i ni ckp je lebih..tp karang mkn bergantang gak..haha

myfisol said...

hai..go thru balog2 tadi..last2 ended -up kat sini..nampak dah ok, takkan nak kurus lagi?

p/s: cute blog...

myfisol said...

sori...blog2 la, bukan balog2..haiya

Princess Redbloodsnow said...

laaa...awat hang dok seybok nk bdiet n kuruskan bdn cik izzatul asma oiiiii...

tgk mcm aku...berat bdn aku nek 2kg..hapie seakan aku..ekekekeke

:D

sweethOneY said...

haha..z..correction..izzatul azma :P
penat aku tulis nama aku tepi tu, ko silap gak lg tulis nama aku..ketuk jari tu kang! :P

hehe..ko xpelah dh kurus..aku ni.. :P

Ceera said...

caiyok2, kita kena semangat..

opaq said...

sama saiz ngan aku...
wakkakaka...
xper2..
aku teman ko kang gi jog..

sweethOneY said...

eh eh..
biler masa aku sama saiz ngan ko ni
puhlezzz..ko beso lg lah! :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...