Wednesday, October 3, 2007

today..

Pemergian Yat membuatkan aku tersedar yang bile2 Allah nak amik nyawa kte, takkan terawal atau terlewat walau sesaat pon..banyak benda yang mungkin selama ni aku abaikan, bile Yat dah xde, baru aku sedari perkara2 tu.. N pemergian Yat juga membuatkan aku sedar yang hidup singkat untuk kita bebankan dengan bermacam2 perkara yang tak penting..tp tu la asam garam kehidupan kan :) semoga Yat tenang di sana, kita yang masih hidup ni perlulah sentiasa beringat2 untuk menambahkan lagi amalan, memperbaiki lagi diri kita untuk mengadapNya..

ok..enough bout that, taknak mood sedih lagi..perasaan tu kalau dilayan, sampai bile nak ok kan :)

okey! td jenguk blog z, ade entry yang hari ni besday fea upenya..den tataw, sorry la fea ye wish lmbt..tp sempat gak aku sms dia td wish..hehe..dah 21 dah fea eh, iza lmbt lg :P jeng2 *kasik hint yg besday aku lom lepas lg ok!* hehee..

pastu aku msg c nemo aka fara..hehe..dia ckp jgn panggel nemo,panggey fara eh..hehe..shedap nama ko ye cik nemo..suare pon lemak merdu je :P sempat la berbual2 td, kunun2nya nak call aku balik, xde pon ni..hehe..ko bz ek nemo :P

ni aku sambil2 update blog ni, sambil2 chat ngan zatil..miss her so much la :( no more hang out selama lebih kurang 3 thn..kalau sepanjang 3 thn tu dia x balik2 la..seems like she's having a great time there :) happy 4 u dear..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...