Wednesday, October 24, 2007

membebel

hmmm..ade org maki2 aku dlm msg kat tagged, hati rs panas tp x rs nk balas balik pon..sbb klo aku maki2 dia maknanya aku pon perangai srupa la mcm dia kan..

dia nk berkenalan ngan aku, tp nak maki2 aku..pe itu salah satu cara nk tarik perhatian aku ke? psiko kot mamat ni..dia kata bahasa aku kat profile tu mcm BANGSAT..amboi! sedapnya mulut dia kan..pdhal tu page aku, suka ati aku la nk tulis ape pon..klo dia x suka aku, syuh2 la jauh2..hmm..manusia mcm2 ragam kan..sabar je la..lgpon aku skang ni sedang nk buang perangai kepala angin aku ni.. so sabar je la nak :P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...