Saturday, October 20, 2007

cara2 memakai selendang..

post ni aku watkan khas utk ziE.. dia yg merengek2 suh aku ajar siap suh buat demo lg :P so, ur wish has fulfilled darling..

1stly, buat selendang cam gini :P
pastu, lipatkan hujung selendang tu jd segitiga
pinkan mcm biasa
lilitkan ke atas dengan kemas,pinkan
bawak yang lebih tu ke depan n pinkan dengan kemas juge yer!
pandangan belakang
dah siap :) leh la g beraya!!


*baju kurung ni buatkan aku nmpk gemok la plak..huhu..xpela, demi ziE, aku upload la jugak gmbr2 ni :P* lala

4 comments:

shasha said...

thanks for the tips...kalo tak sampai ke sudah le kite tak tahu camna nak bergaya ngan selendang camni...heheheh...skang dah bple melaram...kui kui kui...

pu3nemo said...

pas ko da tunjuk cr2 pakai selendg ni.. ko pksa lak zie wat entry cr2 dia pakai selendg cmne.. lh aku tgk..ok tk?? =p

sweethOneY said...

hahahaa..aku wat post ni sbb cik zie kte tu nk pki selendang tp dia tak reti :P xpe2..kte tgk zie pki selendang plak pas ni :P

shasha,glad to help :)

ReDbLoOdSnOw said...

♥Nemo
-> Farra, aku sahut cabaran e2...ekekeke..

♥Izza
-> thanks bbyk bebeh for da help...really2 appreciate it. hugs ko kuat2...ekekeke..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...