Saturday, October 20, 2007

beRayer~

ok..dah siap2 lawo2 pakai tudung cam kat bawah tu,kte g berayer la plak kan..ni pics g berayer malam td :) g umah kwn parents aku yg anaknya merangkap kwn aku..dah cam sedara sendiri dah pon, dr darjah 1 lg sama2 klo x silap.. :) mothers' talk smpi kol 2 pg baru habis..huwaaa..anak2 ni sumer dah penat, tp parents2 tak habis2 lg berckp... *sigh*

say cheeesee!!

belakang dr kiri : adik, nina, fiza..
depan dr kiri : izza, kakyong, husna

ngan kakyong, paling phm perangai aku :P

mak..bile nak balik ni mak..kak ngan adik dah penat ni :P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...