Friday, September 14, 2007

update!! update!!

adeh! byknya benda nk diupdatekan tp tataw la nk mula dr mna..isk..
ok..1st, camat puasa ye sumer..hr ni puasa x ni? hehe..aku terlepas nk sahur pagi td..sob2..set alarm kol 4.30pg tp sudahnya azan subuh br gue terjaga..huwaaa :(( terlepas hajat nak sahur..tp 1st puasa hr tu aku sahur :) semlm kan dah excited dah nk sahur, siap dah masak nasi dah, kiranya bangun nnt just panaskan n masak lauk je..tp..sob3..tanak dikenang lagi la ;p *sgt poyo plak* ;p

ok..2nd, yatul dah ok sket..walaupun dia masih x sedar lg..tp dia dah dismissed dr icu, skang kat wad biasa..tp still kena pakai alat bantuan oksigen tu..aku btol2 xde masa nk lawat dia..lately ni bz sgt..hmm :( penat la..mgu xm br je habis, semlm paper last midsem..tp byk lagi keja nk kena buat,assignment tu, ni la..nk kena present, submit, interview..waaaaaaaaaaaa...kenapa byk sgt keje ni..penat..penat..

ha..aku bakal jadi mak sedara..ekeke..*unofficially* ehe..yups! kak nia *akak my yayang* pregnant :) yay yay..hehe..excited lebih plak *tarik2 pp sendiri kasi normal balik* :p

miss my yayang la..3 mgu kot x jmp..xpela..klo dia free, weekend ni boleh la berbuka sama2.. :) i've planned to cook for our meal..hehe..jgn maree :P ee...sgt tak sabar.. :) klo x dpt this weekend pon, bile2 pon boleh.. :)

my life skang a bit lonely la..tp im contented..kenapa ye..maybe sbb aku x perlu lagi terikat ngan sape2..tak payah nak jaga ati sape2 lagi...hehe..ape2 tah aku ni..tp tah, kdg2 aku rasa sorang2 lagi best..dr beramai2 :) whatever it is, comes to the conclusion, im happy :) that's all that i want..

n aku harap sempena bulan ramadhan ni, aku dapat baiki diri aku..aku nak jadi izzatul azma yg lebih baik dr dlu..kalau selama ni, bukak quran malam jumaat je..aku azam bulan puasa ni nk khatam quran...semoga allah permudahkan segala urusan aku dah semoga kita semua berada di bawah lindungan dan rahmat-Nya..amin..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...