Friday, September 14, 2007

TAGGED!!

ok..ok..1st of all, sorry la sgt kengkwn..korang (dak bucuk n iefa) tagged aku tp dah berkurun baru aku buat kan..hehe..lama x online la..sory ye..ala kuchi2 nina..jgn muncung2 eh..kte dah wat tagged awk ni ;p

5 benda yg ada dalam handbag :
- handphone
- purse
- alat2 make up *lipice, lipgloss, eyeliner, compact powder, n miniature perfume* :D
- kunci motor n bilik
-

5 benda yg ada dalam wallet saya :
- duit kertas shj *my purse xde tpt untuk syiling* :D
- gmbr ngan org tersyg :)
- ic, lesen L,P n CDl *sumer aku simpan* ngee..
- segala mcm kad : kad bank *cimb, bank islam, bsn, maybank* << kad je byk, duit tarak..n kad matriks *matriks melaka pny n ukm*
- resit2 yg dah berkurun lama x buang2

5 benda faveret yg ada dalam bilik saya :
- bantal love, tedy bushuk, ngan bantal kitty
- radio
- laptop n cd2 yg tgh Q untuk ditgk
- dapur memasak ;p
- yaa...my bunny! :D

5 perkara yang saya nak lakukan :
- nak sahur td tp tak bgn :( x sedar langsung
- nak siapkan assignment audit
- nak g beli barang dapur
- nak g KLIA isnin ni..gue mau lari dr msia.. :P
- bile la nk abes blaja ni..x abis2...sob3

5 perkara yang sedang dilakukan :
- wat TAG ni
- sambil cari bahan untuk assignment audit
- sambil chitchatting ngan kak zana n z
- text msg my fren
- duduk2 aje

5 orang yang saya nak tag?
xnk tagged sesape sbb saya dah jauh ketinggalan!! :( *org lain dah buat lama dlu, gue br nk buat* hehe

3 comments:

RedWGG said...

naseb baik wat jugak...
mana pegi daaa???
lama ilang...
bz ngan bisiness kaaa???

Zana Sadri said...

nama je chat... setahun aku tunggu dia nak mereply. ceisss... :p

sweethOneY said...

ngeh2..hehe..server slow la kak zana uchuk..hehe..

iefa..bisnes..hehe..xdela bz sgt, takat g bank je ;p bile mau join ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...