Wednesday, August 29, 2007

meet my bBy aka chOc

ha..tomey x bBy aku tu..dia la peneman aku skang :) nakal kemain ar dia tu..xleh dipegang langsung, nk melompat2 aje dia..rsnya bile tgk nama dia, mst dpt agak kan jantina dia..yups! she'a a girl :) a super cute adorable girl..br 1 bulan tu..tp letih gak aku menjaganya..kena bersihkan itu la, ini la..adeh~ takpe2..sabarkan ati..hehe..memandangkan aku mmg sgt so in love ngan bBy, aku sanggup :)

7 comments:

Zana Sadri said...

meh no tipon opis meh.. nak report. WAHAHAHAHAHAHA...

tgk.. muka sure dah kecut. ekekeke..

sweethOneY said...

wakakaa..jaat la akak aku neyh~ ;p wek wekkkkk

pu3nemo said...

tomeynyerrrrrrr.... nk kiss cikit..!!! =p

ReDbLoOdSnOw said...

tingat aku kat brownie aku yg ttba menhilang...kene curik dek org kot..ekekeke..

tomey arrr rbbit ko neh. aku nyer brownie dulu kaler tompok2 coklat sbb tuh aku panggey die brownie :D

♥zie

DiaHarris said...

cute!

nak bela jugaklar.. tp hamster.. hehee..

opaq said...

mesti berak bushuk ni...

sweethOneY said...

x busuk ar opaq..tadek bau pun..ko lg busuk..wakakaka..
dia, x suka la hamster..geli sket tgk dia cam tikus..hehe..
zie, ko dah ada olin cukup ar..kang bergaduh lak dua ekor tu nnt.. ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...