Monday, August 13, 2007

BENGANG!!

aarghhhh..berasap tol pale aku ni skang..bengang sgt2..ikut jadual korang je..mcm aku ni xde hal lain nak buat..suka2 je kan..aku bengang ngan kwn2 grup aku..nak buat discussion malam ni kol 8, kol 7 br gtaw..sedangkan aku ade keja yang nak kena bincang esok ngan grup aku yang lain x siap lg..wey, korang ni suka2 je ikut jadual korang..aku ni kena ikut je kan..consider la sket..
selama ni pon mmg mcm ni..kalau mgu ni aku nak balik kg, tp korang nak buat discussion, aku x boleh balik..tp kalau korang nak balik kg, xpe tangguhkan discussion..ee..geramnya..aku geram sgt smpi x tertulis..huh..

2 comments:

opaq said...

relax2....
tarik napas pepanjang..
sabar je la ek...

ReDbLoOdSnOw said...

uishhh...bengang ssgt ghuponyer ko neh za.
sabaq no..hehehe

p/s: bengang tuh ditambahkan lg ngan kbengangan kat aku sbb ingat ko lupekan besday aku..ekekekeke. :P

♥zie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...