Thursday, July 12, 2007

capri vs leo..


hahaa..post ni ditujukan khas buat z c bushuk aku tu...sowey syg ui..semalam aku kater nak post..tp br hr ni dpt buat :D hehee..

aku baru perasan la keserasian capri ngan leo ni..haha..ni posting suka2 jer..aku bukanla percaya pada zodiak pon..cumanya satu kebetulan besday nuar dekat2 ngan besday z, n besday aku dekat2 ngan besday adam..n z kater pangai aku ada lebih kurang sket ngan adam..n aku tgk pangai z pon ade lebih kurang ngan nuar..hahaa..
besday nuar 11 ogos..besday zie 12 ogos..n besday aku 23 dec, besday adam lak 28 dec..ha..kan dekat2 tu ;p hehee..padanla pangai pon nak dekat sama ;p *yeke adam?* ;p

*sila abaikan gmbr yang ditempek..posting diedit atas sebab2 tertentu (tgh gelak guling2 atas katil)* hahaha

7 comments:

pu3nemo said...

waaaaaaa ptt la korg lh jd bestfwen..ehehehehe

p/s: izza,aku pun leo gak.. =p

Zana Sadri said...

hehe.. kawan kak zana pun gitu.. best fren masa blajar.. sampai hari nie. kawan tu 22/5, kak zana 23/5.
laki dia 20/4, laki kak zana 19/4. tapi pangai diorg jauhhhhhhhhhhhhhh beza...termasuk la kami nie ha... tpai still leh jadi best fwen. hehe..

sweethOneY said...

hahahaaa...asalkan keserasian tu ade kak zana :P

nemo..tu kebetulan je tu..ahha..saje je aku kasi gempak2 sket :P besday ko bile ek..hehe

ReDbLoOdSnOw said...

ekekekekeke...za..ko mls arrr nk edit lek.. **hanye aku n izza jek yg taw nape kene edit blk..** wakakakaka..wakakaka..

sape ek dak bucok tuh yg lupe zodiak die sendiri ek..lalalalala...wakakakaka.

**cakar tulang lakang izza**

Ziqry Adam said...

eh..aritu cam nampak tarikh lahir kite ade..dh di edit ek..ekekekeke..nape?..sape suh?SAPE SUH EDIT?wakaaakaka.wakakaka.adehh kak zana pun melayan ar..eh izza,salah ler..kiter bukan sagi lerr..kite capri..tuh suh z n nuar panah ati sagi mane tuh??ayooo..baik edit semula LEO-CAPRICORN.

sweethOneY said...

wakakakakaaaa~~ igtkan dah edit xde org nk tegur salah..ish..*babab adam*
hahaa..mmg dah terslh pon adam tp mls nk edit sbb mls nk nempek balik gmbr2 tu..hahaaa..nnt la bile iza rajin iza edit :P
ni mst z ckp kat adam ni..hahaa..malu den..malllllluuuuuuuu *sorok muke blakang nuar*

ReDbLoOdSnOw said...

wakakaka..ko lucu arr za...wakakaka. elehhh...malu nyuruk lakang nuar. aku pown nk gak ah men nyuruk2...

**gelak guling2 nyuruk lakang adam** wakakakaka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...