Monday, July 16, 2007

mOod : bLur..

hari ni tah nape tah aku blur sgt..fikiran mcm terawang2 je..x kena je apa aku buat..td aku tgu train, train dah nak jalan balik br aku tersedar train dah sampai..nasib baik tak terlepas train..bangan ke ape tah aku ni..pastu lintas jalan pun menonong je..nasib keta tu slow je..ish..nape la aku hari ni..serba x kena je.. :(
aku nak taip ape2 pon rs malas je..stop sini la..

1 comment:

ReDbLoOdSnOw said...

ko nape za? kemamai nk tawen ek...ekekeke..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...